Через фіаско двохмільярдного тендеру на закупівлю палива з формульною ціною Укрзалізниця, схоже, екстренно перейшла на мульти-тендерну схему поставок.
Так 17 серпня філія Центр забезпечення виробництва оголочила відразу 10 тендерів, кожен очікуваною вартістю 225,3 мільйонів гривень. В кожній процедурі розігрується 10 тисяч тон палива.
В тендерній документації тепер відсутні формульні розрахунки ціни та передбачається, що ціна може переглядатись лише у випадку надання відповідної довідки від ДП “Держзовнішінформ” (як було і раніше).
Також в проекті договору зазначається, що переможець тендеру має сплатити Укрзалізниці завдаток в розмірі 5% від переможної пропозиції. Завдаток повтертається постачальнку після повного виконання поставок.
Отже завдаток за кожним з договорів може складати до 11,25 мільйонів гривень. При цьому цілком логічно, що поставка всіх 100 тисяч тон одночасно неможлива. Цього обсягу має вистачити до 6 місяців роботи залізниці. Отже певним учасникам можливо доведеться чекати кілька місяців повернення завдатку. Тож можливо УЗ варто було б оголошувати закупівлі з певним розподілом в часі.
Аукціони в тендері розпочнуться не раніше 25 жовтня цього року (у випадку, якщо в тендері не буде скарг до АМКУ, у що дуже складно повірити, враховуючи останні тенденції). Отже перші поставки палива за новими тендерами відбудуться не раніше другої поливини листопада. А до того часу Укрзалізниця вимушена продовжувати купувати дизпаливо у ТОВ “Трейд Коммодіті” за цінами, вищими ніж на оптовому ринку країни.
Детально: “Формула розбрату”: дорогий “Трейд Коммодіті” та спірний Plats
Тендери:
UA-2017-08-19-000078-b, UA-2017-08-19-000066-c, UA-2017-08-18-000701-c, UA-2017-08-18-000337-b, UA-2017-08-17-001182-c, UA-2017-08-17-000631-b, UA-2017-08-17-000320-c, UA-2017-08-17-000183-b, UA-2017-08-17-000177-b, UA-2017-08-17-000169-b
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.