В минулому році відкрилась одна з болючих проблем Укрзалізниці – недостатня кількість вантажних вагонів для обслуговування клієнтів вантажних перевезень. Причнами цього стала втрата частини рухомого складу на тимчасово окупованих територіях і звісно ж старіння і надмірний знос наявного парку. Враховуючи, що останні 5 років УЗ майже не виконувало маштабних заходів щодо оновлення вагонного парку, проблема ця була невідворотньою.
На початку року керівництво Укрзалізниці запевнило, що в 2017 питанням нарешті почнуть займатися. Зокрема було заплановано виробництво 3000 вантажних напіввагонів на власних підприємствах і придбання ще 3000 у прватних вагонобудівників.
В обох випадках плани залізниці, схоже, провалилися. Очікувану ціну “приватних” вагонів УЗ підняла на 25% порівняно з минулим роком після невдалих лютневих тендерів. І як би не склалася доля нових тендерів з підвищеною вартістю до кінця року очікувати постачання повної кількості замовлення не варто. Адже будувати вагони почнуть тільки з середини літа.
Тепер же стало відомо, що власні виробництва УЗ зможуть до кінця року збудувати не більше 1000 вагонів (тобто третину від заявленої кількості).
Як передає ВЦРТІ заступник начальника департаменту вагонного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Михайло Мурашко в ході виїзної конференц-сесії «Інноваційні технології для рухомого складу» у місті Дніпро заявив, що наразі на підприємствах Укрзалізниці вироблено тільки 250 вагонів, а до кінця року буде вироблено близько тисячі вантажних вагонів.
Невиконання запланованих показників нібито зумовлено проблемою матеріально-технічного забезпечення та проблемами, що виникають на ринку вагонобудування.
Отже до кінця року Укрзалізниця може отримати тільки близько 2-2,5 тисяч вагонів із запланованих 6-ти. Чи вистачить цього аби перекрити нестачу рухомого складу для обслуговування клієнтів – ми побачимо зовсім скоро, під час сезонного зростання об’ємів вантажоперевезень.
Наразі робочий парк вантажних вагонів ПАТ «Укрзалізниця» налічує близько 70 тисяч одиниць, з яких близько 45 тисяч належить іншим компаніям.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.