Філія «Центр забезпечення виробництва» УЗ провела тендер на закупівлю частин пасажирських вагонів сумою 19,2 мільйони гривень.
Участь в тендері, який складався з 6-ти лотів, прийняли тільки дві компанії: ТОВ «Електротех» та ТОВ НТП «Трансінвест».
В тендері також наявна скарга польської фірми ANDALUSIA SPÓŁKA, яка наполягає на тому, що організатор тендеру створив штучну перепону для участі іноземних компаній. У вимозі польської фірми йдеться про таке:
«Наше підприємство уповноважене представляти в 2017 році інтереси європейських виробників запасних частин до пасажирських вагонів…
17.01.2017 року в тендерну документацію були внесені дискримінаційні зміни, що значно зменшують рівень конкуренції.
Дискримінаційні ознаки змін пов’язані з наступними вимогами тендерної документації, що наша компанія не може виконати, а саме:
– Валютою тендерної пропозиції є національна валюта замовника – гривня.
– Відсутній порядок та формула зазначення ціни тендерної пропозиції учасника – нерезидента України в електронній системі закупівель».
У відповідь тендерний комітет залізниці дану вимогу не задовольнив, вказавши причину: «наявність вітчизняних виробників».
Варто зазначити, що згідно з законодавством всі державні закупівлі, більші за 133 тисячі євро (3,9 млн. грн.) мають проводитися за європейською процедурою двома мовами.
Допущені до тендеру учасники неодноразово ставали фігурантами наших розслідувань. Так ТОВ «Електротех» та ТОВ НТП «Трансінвест» в грудні минулого року розіграли тендери на постачання контакторів за завищеними в кілька разів цінами.
Детально читайте «Закупівлі «золотих» контакторів від Південно-західної залізниці»
Ці ж фірми зустрічалися і в іншому тендері Південно-західної залізниці на закупівлю міжвагонних з’єднань.
Детально читайте «Фірми з окупованих територій зібрали 9 мільйонів Південно-західної залізниці»
В усіх тендерах переможцем ставало ТОВ НТП «Трансінвест», а ТОВ «Електротех» виконувало роль формального конкурента.
Науково-технічне підприємство «Транснівест», зареєстроване на Ковальчука Максима, що проживає на території окупованого Криму. Фірма не є виробником жодної продукції та виконує функцію прокладки. На своєму рахунку «Трансінвест» має 132 мільйони гривень виграних тендерів, з яких найбільше в 2016 році – 85,9 мільйонів. Всі в системі закупівель Укрзалізниці.
Фірма є фігурантом кримінальної справи ГПУ про привласнення 46 мільйонів гривень Укрзалізниці та іншої справи ГПУ про змову з керівництвом залізниці в 2016 році. А також кримінальної справи НАБУ про закупівлю залізницею товарів завищеної вартості з сумою збитків 16 мільйонів гривень.
За даними детективів НАБУ НТП «Трансінвест» пов’язано з ТОВ «Техноекотрейдінг» та ТОВ «НВП «Локомотив», які також є фігурантами кримінальних справ залізниці.
Постійний конкурент «Трансінвесту» ТОВ «Електротех» за даними аналітичної платформи YOUCONTROL має в своєму штаті одного працівника та є типовою фіктивною фірмою.
Згідно переможного тендеру на 19 мільйонів ТОВ НТП «Трансінвест» має поставити залізниці контактори VG-16, 110В та VG-40, 60В по ціні 6540 гривень та 11340 гривень за штуку.
Іншими компаніями такі ж контактори німецького виробництва продаються за однією ціною – 1200 гривень.
Також залізниця закупить насоси ЦНС 50-2/10 по ціні 34200 гривень. Тоді як на ринку такий насос коштує 8500 гривень. Тобто в 4 рази дешевше. Окрім цього НТП «Трансінвест» поставить міжвагонні з’єднання від виробника СВП «Квазар», які також коштують майже в 2 рази дорожче ніж німецького виробництва.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.