Філія «Центр забезпечення виробництва» УЗ провела тендер на придбання 59 редукторів потужністю 32кВт приводу генератора пасажирського вагону вартістю 29 941 320 гривень.
До участі в тендері було допущено 2 учасники: ТОВ «Південенерго груп» та ТОВ «ГТПК Енергетичний консалтинг».
Обидві фірми зареєстровані наприкінці 2015 року (перша в Дніпрі, друга в Запоріжжі) та обидві перемагали в тендерах КП «Нікопольського управління водних ресурсів». Обидві фірми не є виробниками товарів, а виконують функцію посередника, спеціалізуючись на електротоварах (трансформатори, з’єднувачі та інша електрична апаратура). Обидві фірми зареєстровані за адресами масової реєстрації підприємств (в одному будинку з ТОВ «Південенерго груп» прописано ще 41 фірма, а в будинку та ТОВ «ГТПК Енергетичний консалтинг» – 29).
Зрештою, навіть цінові пропозиції обох учасників мало чим відрізняються (різниця запропонованої ціни склала всього 50 тисяч на 30 мільйонах).
Обидві фірми пропонували редуктори ЖДР-0002, виробництва ЗАТ «Привод-Комплектація». Зрештою перемогу без конкуренції отримало ТОВ «ГТПК Енергетичний консалтинг», назва якого складно поєднується з постачання механічних запчастин для залізничної техніки.
Вартість одного механічного редуктора склала аж 507 тисяч гривень з ПДВ. Враховуючи, що редуктор складно віднести до високотехнологічного товару, то ціна майже в 1000 гривень за кілограм виробу зі сталі виглядає надто дорого (вага редуктора ЖДР-0002 становить 600 кг).
На сайті виробника товарів відсутня інформація про вартість продукції. Також «Привод-Комплектація» зазначає, що постачальником (дилером) для українського ринку є німецька фірма “Parkinnotrans GmbH”.
Постає логічне питання чому виробництво даних товарів не відбувається на території України, адже потреба в редукторах пасажирських вагонів є нагальною з урахування перспектив оновлення пасажирського парку залізниці.
1 Коментар