«MTH REMONT, s.r.o.» та «COMPEL RAIL a.s.» розіграли тендер Львівської залізниці на проведення ремонту двох колійних машин МЗШ-74 (SVP-74) очікуваною вартістю 24,6 млн. грн. без ПДВ.
Всі роботи виконавець має провести на території замовника (тобто на виробництві УЗ).
Колійна машина МЗШ-74 (SVP-74) має невеликий розмір та використовується для вирішення локальних задач. Виробником цієї техніки є чеська фірма “MTH Hranice, Inc”.
Враховуючи габарити техніки складно уявити чому ремонт однієї одиниці обійдеться залізниці в 12,3 млн. грн.
Обидва учасники тендеру Львівської залізниці запропонували ціни, майже ідентичні з очікуваною вартістю та в аукціоні знизили початкові ставки лише на 0,5%.
Переможцем процедури стало «MTH REMONT, s.r.o.» з містечка Vranov nad Topľou (Словаччина). «MTH REMONT, s.r.o.» хоч і має схожу назву з виробником колійних машин “MTH Hranice, Inc” та все ж нічого спільного з чеським виробником очевидно не має.
Переможець тендеру знаходиться в промисловій зоні за 60 км. від кордону з Україною. Згідно сайту фірми спеціалізується вона на ремонті обладнання колійних машин.
Щоправда «MTH REMONT, s.r.o.» в тендерній документації надало довідку, згідно якої на підприємстві працює всього 7 осіб, серед яких лише 2 сервісних робітника.
Згідно даних бізнес-реєстрів Словаччини «MTH REMONT, s.r.o.» за весь 2017 рік заробила 1,4 млн. євро. Тобто контракт з Львівською залізницею на ремонт 2-х машин дорівнює майже річній діяльності цієї компанії.
За законом про публічні закупівлі учасники в тендерах, вище за 20 млн. грн. мають обов’язково мати антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної діяльності. В свої пропозиції «MTH REMONT, s.r.o.» зазначило, що не має ні антикорупційної програми, ні уповноваженого так як це не передбачено законодавством Словаччини.
Але враховуючи, що учасник приймав участь саме в закупівлях України, він мав дотримуватись законодавства нашої країни.
Влітку «MTH REMONT, s.r.o.» також отримало контракт від Львівської залізниці на 10,3 млн. грн. на ремонт таких же 2 колійних машин МЗШ-74 (SVP-74). Щоправда з дещо іншим переліком робіт.
Цього разу додатково передбачено модернізацію рами машини, обертового пристрою обертання кабіни, модернізацію кабіни, електричної системи, коробки передач та пристрою для косіння. Від доповнення кількості робіт ціна зросла понад як в 2 рази.
В попередньому тендері конкурентом «MTH REMONT, s.r.o.» також була фірма «COMPEL RAIL a.s.»
Позначки:«MTH REMONT, МЗШ-74 (SVP-74)
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.