Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  РОЗСЛІДУВАННЯ  /  Залізничники купують старі колінвали до маневрових тепловозів за ціною нового дизеля

Залізничники купують старі колінвали до маневрових тепловозів за ціною нового дизеля

ZBK 16 Березня, 2018 РОЗСЛІДУВАННЯ 4 коментарі

ПАТ “Дніпропетровський тепловозоремонтний завод” 100% акцій якого належить ПАТ “Українська залізниця” провів процедуру закупівлі колінчастих валів для маневрового тепловозу ЧМЕ3 на 4,3 мільйони гривень. За ці кошти ремонтне підприємство УЗ придбає всього лише два колінвали для двигунів, потужністю 990 кВт (1300 к.с.).

Переможцем процедури стало ТОВ “Техноекотрейдінг” яке яке фігурує в справі НАБУ про розкрадання 16 мільйонів гривень «Укрзалізничпостачу». Фірма приписана в приватному будинку на околиці Києва, і вказала в листопаді минулого року, що має тільки двох працівників.   “Техноекотрейдінг” вже отримало від УЗ контракти на 440 мільйонів гривень.

Його конкурентом виступило сумнозвісне ТОВ “Електротех”, яке систематично виступає в ролі формального конкурента для “Техноекотрейдінг” та іншої фірми з кримінальними справами “НТП “Трансінвест”.

Третій учасник тендеру ТОВ “Ремпромтранс” був дискваліфікований. При чому протокол дискваліфікації свідчить про те, що спочатку учасника допустили, а потім виправили протокол, дописавши “не відповідає”.

колінвал

Цікаво те, що замовник в тендерній документації не визначив вимоги щодо терміну виготовлення товарів та його попереднього використання.

Таким чином учасники могли пропонувати товари будь-якого року випуску, в тому числі ті, що використовувались раніше.

Обидва учасники ТОВ “Техноекотрейдінг” та ТОВ “Електротех” запропонували однакові колінвали серійний номер 7476 2009 року випуску та серійний номер 7475 того ж року.

колінвал2

Власне всі технічні документи обох учасників абсолютно аналогічні. Враховуючи, що один і той же товар не може бути одночасно у власності двох різних фірм, а обидва учасники вказали, що товар належить саме їм – це свідчить про фальсифікацію документації і відверто вказує на змову.

Цікаво, що в обох паспортах записи про зберігання обриваються в 2012 році. До цього колінвали проходили щорічну переконсервацію. Що відбувалося з ними з 2012 по 2018 роки – невідомо.

колінвал4

Згідно паспортів термін зберігання колінвалів з переконсерваціями повнинен бути не більше 4 роки. Таким чином обидва колінвали, які ДТРЗ закупило по 2,15 мільйона гривень, зберігалися з порушенням термінів на 5 років і непридатні до експлуатації.

колінвал5

Не менше махінацій з старими колінвалами вражає їх ціна. Так середня вартість дизельних двигунів внутрішнього згорання іноземного виробництва потужністю 1000кВт коштує від 3 до 6 мільйонів гривень.

За 7,5 мільйонів гривень в Росії продають нові дизель-генераторні установки американського Caterpillar на 1020 кВт. Дешевші дизель-генератори Mitsubishi коштують близько 5 мільйонів гривень, а дизель-генератори менш відомих виробників потужністю 1000 кВт можуть коштувати менше 4 мільйонів гривень. Але тут мова йде про вартість нового дизеля на 1000 кВт з генератором, системою керування і охолодження, а не про одну із запчастин.

Тобто придбання одного лише колінчастого вала за 2,15 мільйони гривень явно не вписується в формат вартості аналогічної продукції на світовому ринку. Навіть якби ці колінвали були новими.

колінвал6

145415891025934800

Вражаюча закупівля старого, непридатного вузла за захмарною ціною свідчить про жахливий стан корупції в Укрзалізниці, яка, попри гучні заяви, не поступається своїми позиціями мільярдних оборудок.

Нагадаємо, що в 2017 році “Техноекотрейдінг” поставляв для УЗ колінвали до вдвічі менших дизелів Д1 по мільйону за штуку.

Залізничники купують старі колінвали до маневрових тепловозів за ціною нового дизеля – Zалізниця без корупції 4194' /> https%3A%2F%2Fzbk.org.ua%2F2018%2F03%2F16%2Fzaliznichniki-kupuyut-stari-kolinvali-do-manevrovix-teplovoziv-za-cinoyu-novogo-dizelya%2F" /> %3A%2F%2Fzbk.org.ua%2F2018%2F03%2F16%2Fzaliznichniki-kupuyut-stari-kolinvali-do-manevrovix-teplovoziv-za-cinoyu-novogo-dizelya%2F&format=xml" />
Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  РОЗСЛІДУВАННЯ  /  Залізничники купують старі колінвали до маневрових тепловозів за ціною нового дизеля

Залізничники купують старі колінвали до маневрових тепловозів за ціною нового дизеля

ZBK 16 Березня, 2018 РОЗСЛІДУВАННЯ 4 коментарі

ПАТ “Дніпропетровський тепловозоремонтний завод” 100% акцій якого належить ПАТ “Українська залізниця” провів процедуру закупівлі колінчастих валів для маневрового тепловозу ЧМЕ3 на 4,3 мільйони гривень. За ці кошти ремонтне підприємство УЗ придбає всього лише два колінвали для двигунів, потужністю 990 кВт (1300 к.с.).

Переможцем процедури стало ТОВ “Техноекотрейдінг” яке яке фігурує в справі НАБУ про розкрадання 16 мільйонів гривень «Укрзалізничпостачу». Фірма приписана в приватному будинку на околиці Києва, і вказала в листопаді минулого року, що має тільки двох працівників.   “Техноекотрейдінг” вже отримало від УЗ контракти на 440 мільйонів гривень.

Його конкурентом виступило сумнозвісне ТОВ “Електротех”, яке систематично виступає в ролі формального конкурента для “Техноекотрейдінг” та іншої фірми з кримінальними справами “НТП “Трансінвест”.

Третій учасник тендеру ТОВ “Ремпромтранс” був дискваліфікований. При чому протокол дискваліфікації свідчить про те, що спочатку учасника допустили, а потім виправили протокол, дописавши “не відповідає”.

колінвал

Цікаво те, що замовник в тендерній документації не визначив вимоги щодо терміну виготовлення товарів та його попереднього використання.

Таким чином учасники могли пропонувати товари будь-якого року випуску, в тому числі ті, що використовувались раніше.

Обидва учасники ТОВ “Техноекотрейдінг” та ТОВ “Електротех” запропонували однакові колінвали серійний номер 7476 2009 року випуску та серійний номер 7475 того ж року.

колінвал2

Власне всі технічні документи обох учасників абсолютно аналогічні. Враховуючи, що один і той же товар не може бути одночасно у власності двох різних фірм, а обидва учасники вказали, що товар належить саме їм – це свідчить про фальсифікацію документації і відверто вказує на змову.

Цікаво, що в обох паспортах записи про зберігання обриваються в 2012 році. До цього колінвали проходили щорічну переконсервацію. Що відбувалося з ними з 2012 по 2018 роки – невідомо.

колінвал4

Згідно паспортів термін зберігання колінвалів з переконсерваціями повнинен бути не більше 4 роки. Таким чином обидва колінвали, які ДТРЗ закупило по 2,15 мільйона гривень, зберігалися з порушенням термінів на 5 років і непридатні до експлуатації.

колінвал5

Не менше махінацій з старими колінвалами вражає їх ціна. Так середня вартість дизельних двигунів внутрішнього згорання іноземного виробництва потужністю 1000кВт коштує від 3 до 6 мільйонів гривень.

За 7,5 мільйонів гривень в Росії продають нові дизель-генераторні установки американського Caterpillar на 1020 кВт. Дешевші дизель-генератори Mitsubishi коштують близько 5 мільйонів гривень, а дизель-генератори менш відомих виробників потужністю 1000 кВт можуть коштувати менше 4 мільйонів гривень. Але тут мова йде про вартість нового дизеля на 1000 кВт з генератором, системою керування і охолодження, а не про одну із запчастин.

Тобто придбання одного лише колінчастого вала за 2,15 мільйони гривень явно не вписується в формат вартості аналогічної продукції на світовому ринку. Навіть якби ці колінвали були новими.

колінвал6

145415891025934800

Вражаюча закупівля старого, непридатного вузла за захмарною ціною свідчить про жахливий стан корупції в Укрзалізниці, яка, попри гучні заяви, не поступається своїми позиціями мільярдних оборудок.

Нагадаємо, що в 2017 році “Техноекотрейдінг” поставляв для УЗ колінвали до вдвічі менших дизелів Д1 по мільйону за штуку.

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції

    31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням

    28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

4 коментарі

  1. Сповіщення: ЗАЛІЗНИЧНИКИ ПЛАНУЮТЬ КУПИТИ У ФІРМИ ЗІ СПРАВИ НАБУ СТАРІ КОЛІНВАЛИ ПО ВИСОЧЕННІЙ ЦІНІ - ТБ "КАПРІ"
  2. Сповіщення: Інновації і залізниця – чому ми все більше відстаємо? – Zалізниця без корупції
  3. Сповіщення: Інновації і залізниця – чому ми все більше відстаємо? | Korupcioner.in.ua
  4. Сповіщення: Інновації і залізниця – чому ми все більше відстаємо? | Щит громади

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • 4 мільярди на дизпаливо: найбільші закупівлі УЗ в грудні 26 Листопада, 2016
  • Укрзалізниця хоче купити польський бульдозер за 26 мільйонів гривень 19 Липня, 2017
  • “Укрзалізниця” продаватиме і здаватиме в оренду майно через ProZorro 24 Листопада, 2017
  • “Метінвест” отримав 780 мільйонів на рейки і кріплення до них 14 Листопада, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • За три роки запчастина для електропоїзда ЕР2 здорожчала на 120% 6 Серпня, 2020
  • АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПЕРЕВІРИТЬ “УЗ” 15 Листопада, 2016
  • Найбільш “переможні” перемоги ProZorro 9 Січня, 2017
  • Фірми одного дня: як Дубневичі, Ахметов і Краснов розділили мільярд Укрзалізниці 12 Грудня, 2016
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук