За 2016 рік “Південна залізниця” витратила 584.97 мільйонів гривень уклавши при цьому 1514 угод, це найбільший показник по всій “Укрзалізниці”.
Редакція “Zалізниці без корупції” провела аналіз найбільших витрат “найщедрішою” філією залізниць.
Найменування контрагента | Продукція чи послуги | Сума |
ТОВ ТД “БУДКОМ” | Колодки гальмівні | 34,07 мільйона гривень |
ТОВ “ВОРК ТРЕЙД” | Запасні частини до електропоїздів EJ675 та рейкових автобусів | 32,5 мільйона гривень |
ТОВ “НВО”ТРАНСАВТОМАТИКА” | Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи по об’єкту «Технічне переоснащення диспетчерської централізації дільниці Полтава Південна – Миргород» | 31,86 мільйон гривень |
ЗАТ “ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД” | Послуги з модернізації і капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів | 20,24 мільйонів гривень |
ТОВ “ДОРБУД-МОНТАЖ” | Монтажні та пусконалагоджувальні роботи тягової підстанції “Кременчук” | 19,41 мільйонів гривень |
Найбільшу суму від “Південної залізниці” отримало ТОВ ТД “БУДКОМ”, яке входить в четвірку найголовніших постачальників гальмівних колодок на залізницю. Підприємство було помічене в змовах з своїми конкурентами по тендеру, цю інформацію було висвітлено на нашому ресурсі в статтях “34 МІЛЬЙОНИ НА ДВОХ: ТАЄМНИЦІ АНТИКОНКУРЕНТНИХ ЗМОВ” та “ПАРНИЙ ЗАБІГ НА 40 МІЛЬЙОНІВ”.
Друге місце по отриманим коштам посіло ТОВ “ВОРК ТРЕЙД” зі статутним капіталом 1 тисяча гривень. Фірму було зареєстроване в кінці 2015 року на Хавбошину Анну Олександрівну мешканку Харківської області. З початку травня 2016 року вона почала отримувати перемоги в державних тендерах. Єдиним клієнтом даної фірми являється “Південна залізниця”.
Майже у всіх тендерах конкуренцію “Ворк трейду” складає тільки одна компанія – ТОВ “Харківський завод транспортного устаткування”, яке також зареєстроване в місті Харків. У всіх тендерах різниця між пропозиціями складає не більше 5%.
За свою піврічну історію діяльності ТОВ “Ворк Трейд” вже встигло потрапити до кримінального провадження СБУ про змову з посадовцями Південної залізниці щодо надання послуг за завищеними цінами.
Трійку лідерів замикає ТОВ “НВО”ТРАНСАВТОМАТИКА”, яке зареєстроване в місті Дніпро на Юхима Пожарського та Віталія Жадана, зі статутним капіталом 18,5 тис грн.
У тендерах “Південної залізниці” отримало одну перемогу. Єдиним конкурентом було ТОВ “Будівельно-монтажний поїзд-870”, яке запропонувало ціну на 0,10% вищу. В наступному турі жоден з учасників не виявив бажання знизити вартість послуг.Наступну сходинку займає ЗАТ “ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД”, який отримав 20,24 мільйонів гривень за капітально-відновлювальний ремонт двох плацкартних вагонів. За класичною схемою, тендерів на модернізацію вагонів, змагались тільки два підприємства ЗАТ “ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД” та ПАТ “Дніпровагонрембуд”. Вартість, запропонована компаніями відрізнялась на 0,05%. В аукціоні жоден з учасників тендеру не виявив бажання знизити ціну.
Таким чином ЗАТ “ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД” взяв на себе зобов’язання провести капітальний ремонт двом плацкартним вагонам за 20 238 000 грн. Тобто вартість ремонта одного вагона склала понад 10 мільйонів гривень.
Слід зауважити, що новий пасажирський вагон купейного типу виробництва ПАО “Крюківський вагонобудівний завод” з терміном служби 30-40 років коливається від 14 до 17 мільйонів гривень. Тобто всього на 40% дорожче ніж ремонт старого плацкарту з 30-річним пробігом.
Згідно укладеного договору “ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД” має завршити ремонт двох плацкартів до першого липня 2017 року.
П’яте місце займає ТОВ “ДОРБУД-МОНТАЖ”, що належить Вірі Терещенко, яка за даними сайту «Наші гроші» є першою дружиною екс-високопосадовця Укрзалізниці та замміністра інфраструктури Володимира Корнієнко. В різні роки він обіймав посади заступника Генерального директора та Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту та був першим заступником міністра транспорту (пізніше інфраструктури) в період з 2003 по 2008 роки та з 2010-2011 роки.
Це підприємство фігурувало в статті на нашому сайті “9 мільйонів для «своїх» від Південної залізниці” де описано, як проходив тендер на модернізацію спецвагонів за його участі.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.