В серії підведення підсумку, проведених закупівель за 2016 рік, черга дійшла до Регіональної філії “Придніпровська залізниця”.
За 2016 рік Придніпровська залізниця витратила трохи більше 370 мільйонів гривень уклавши при цьому 559 договорів.
Одним із найулюбленіших постачальників Придніпровської залізниці також являється вже відома нашим читачам фірма ТОВ “БІЗНЕС ЛАЙН ГРУП” про яку ми повідомляли в статтях “Річні “здобутки” Одеської залізниці” та “Фірми з окупованих територій зібрали 9 мільйонів від Південно-західної залізниці” Нагадаємо, що дана фірма належить Сергію Коваленку та Максиму Романову з окупованого Донецьку. Вона була створена у червні цього року й відтоді виграла тендерів на 212,2 млн грн. – усі в системі «Укрзалізниці».
Придніпровська залізниця у БІЗНЕС ЛАЙН ГРУП минулого року закупила товару більш, ніж на 23 мільйони гривень. Найдорожча покупка залізниці на 17,7 мільйонів проведена саме з цим підприємством. Предметом договору став комплекс обладнання для технічного переоснащення тягової підстанції “Батуринська”. Заявки на тендер були надіслані від чотирьох компаній, але дві найдешевші пропозиції були звично відхилені комісією за невідповідність тендерній документації. В підсумку залишилось дві компанії, ТОВ “Гравіта”, яке восновному реалізує мило, сіль та хімічні засоби для миття, і переможець – ТОВ “БІЗНЕС ЛАЙН ГРУП”, яке теж губиться у широкому асортименті своєї продукції.
В п‘ятірку найбільших контрактів потрапило ТОВ “ДОРБУД-МОНТАЖ” про яке редакція ZБК вже публікувало статтю “Південна залізниця доплатила 5 мільйонів фірмі за “непередбачувані обставини””
Основною власницею цієї компанії записана 62-річна Віра Терещенко з Дніпропетровська, їй належить 95% статутного капіталу, який загалом складає 52 500 грн. Решта 5% записані на директора фірми Олександра Скакуна.
Разом з тим, за даними телефонних довідників, на початку 2000-х Віра Терещенко мешкала у Львові за однією адресою з Антоном Корнієнком, сином Володимира Корнієнка, чинного заступника міністра інфраструктури-керівника апарату Максима Бурбака. За даними «Наших Грошей» Віра Терещенко – перша дружина Володимира Корнієнка.
Фірма «Дорбуд-монтаж» із жовтня 2012 р. також є співвласником ТОВ «Технології ремонту транспортної інфраструктури». Цю фірму у 2008 співзаснував той самий Антон Корнієнко, у складі власників він перебував до літа 2012 р., контролюючи третину статутного капіталу фірми. Водночас, у 2009-2011р.р., за даними «ВДЗ», компанія «Технології» виграла тендерів на 40,66 млн грн.
В тендері на технічне переоснащення пункту групування ПГ-2 по станції П’ятихатки – Стикові, конкурентом ТОВ “ДОРБУД-МОНТАЖ” стало ТОВ “ЮАСКОМ”, яке за весь час свого існування перемогло тільки в одному тендері. Різниця в пропозиціях двох компаній склало 2 420 грн.Не менш цікавим підприємством, яке перемагало в тендерах Придніпровської залізниці є ТОВ “Рейл Траст Україна“, яке було зареєстроване в липні 2016 року. У підприємства у видах діяльності записано 94 КВЕД кодів, від виробництва ядерних металів до оптової торгівлі живими тваринами. На залізницю поставляє деталі для рухомого складу.
Підприємство почало перемагати в тендерах тільки з червня 2016 року. За пів року участі в тендерах перемогло в тринадцяти на 20,3 мільйона гривень, 14,6 мільйонів з яких одержало від Придніпровської залізниці по восьми контрактам. З всіх представлених тендерів в системі Prozzoro для загального доступу викладені тільки два і по одному з них конкуренція була відсутня.
Тож запитань по проведеним тендерам Придніпровською залізницею залишається більше, ніж відповідей. Багато “темних плям” в проведенні відкритих “змагань” за державні кошти не можна допускати бо відкритість суспільства не сумісне з існуванням корумпованості в закупівлях.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.