В 2016 році в українських закупівлях активізувалась польська фірма ANDALUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, яка постачає для “Укрзалізниці” деталі для локомотивів та вагонів. Так, за 12 місяців, ця компанія заробила на державному підприємстві більше 125 мільйонів гривень.
Редакція ZБК розглянула проведені тендери та провела аналіз останнього договору з “Укрзалізницею”.
Згідно з договором “ANDALUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ” поставляє для “Укрзалізниці” карданні вали виробництва AJEngineering GmbH, Німеччинана на 3 044 155,10 грн. Це один з найбільших контрактів у “ANDALUSIA”. Договір з боку польської “ANDALUSIA” підписав директор, з явно українським корінням (можливо і громадянством), Дмитро Петушинський.
Також в тендері брало участь НТП “Трансінвест”, яке пропонувало продукцію виготовлену тією ж фірмою в Німеччині. Науково-технічне підприємство «Транснівест», зареєстроване на Ковальчука Максима, що проживає на території окупованого Криму. ТОВ «НТП «Трансінвест» стало об’єктом кримінальної справи ГПУ про відмивання 46 мільйонів гривень Укрзалізниці. За даними слідства ця компанія отримала від «Укрзалізничпостачу» та «Центру забезпечення виробництва» державні кошти, загальною сумою 46 мільйонів 200 тисяч і надалі перерахувала їх на фіктивні фірми з метою привласнення та переведення в готівку.
Тендерна пропозиція ANDALUSIA SPÓŁKA
Тендерна пропозиція ТОВ «НТП «Трансінвест»
Різниця в цінах конкурентів склала дві гривні і шість копійок. Враховуючи кількість карданних валів, а це 56 шт., різниця на одній одиниці запропонованої продукції складала менше трьох копійок.
Тож на фоні української євроінтеграції постачальники “Укрзалізниці” потроху починають маскуватися під Європу. Шкода, що перехід в сферу відкритого ведення бізнесу проходить як завжди, не з того боку, та не зовсім прозорими методами. Адже країна реєстрації підприємства не робить її чесним гравцем на полі українських закупівель.
Окрім згаданої закупівлі німецьких запчастин ANDALUSIA SPÓŁKA активно постачала Укрзалізниці й запчатини до дизель-поїздів Д1, електропоїздів, швидкостемірів, колійних машин, гідравлічного обладнання та багато іншого. Загалом польський майстер на всі руки перемагав в 23 тендерах Філії “Центр забезпечення виробництва” УЗ загальною сумою 125,6 мільйонів гривень.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.