General Electric завершило будівництво перешого тепловозу згідно рамкового контрку між американською компанією та “Українською залізницею”. Про це повідомляє “Економічна правда”, з посиланням на в.о. Голови правління УЗ Євгена Кравцова.
10 червня офіційна українська делегація на чолі з Кравцовим відвідала виробництво GE та перевірила стан побудови перших 30 тепловозів, які мають бути поставлені в Україну до кінця року. Учасникам було презентовано новий тепловоз серії Evolution, який матиме назву “Тризуб”.
За словами Кравцова наразі на виробництві триває збірка близько 5-10 локомотивів, 3 з них майже завершені та чекають на відправлення в Україну. Останні 10% робіт будуть відбуватися вже на “Крюківському вагонобудівному заводі” згідно умов про часткову локалізацію виробництва в Україні.
На запитання “Економічної правди” щодо ціни нового тепловоза та відсотків по лізингу Євген Кравцов відмовився відповідати, посилаючись на конфіденційність умов договору з GE та “Укрексімбанком”.
Відомо тільки, що перша партія тепловозів буде взята в лізинг на 7 років.
Нагадаємо, що Укрзалізниця відмовилася розкривати умови рамкового договору з General Electric, тож до сьогодні достаменно невідома остаточна вартість тепловозів та витрати на їх подальше обслуговування. З даного випадку ZБК звернулося з позовом до Київського окружного адміністративного суду з вимогою зобов’язати УЗ розкрити інформацію по закупівлі американських тепловозів серії Evolution.
Згідно повідомлення в ProZorro ціна перших 30 тепловозів для “Укрексімбанку” складає близько 4,65 млн. дол. за одиницю. Проте точно невідомо скільки Укрзалізниця переплатить за лізинговим контрактом.
Минулої осені індійська залізниця отримала перший вантажний тепловоз за угодою про будівництво 1000 локомотивів General Electric. При цьому тільки 40 тепловозів мають повністю побудувати в США, а решта 960 мають зібрати в Індії, на новому монтажному заводі, який мають запустити цього року. Для будівництва нового заводу Уряд Індії виділив 92 гектари в Мухарі. Плнаується, що протягом перших трьох років завод буде випускати 100 одиниць локомотивів на рік.
Згідно оприлюдненої інформації General Electric отримає від Індії близько 2,6 млн. доларів за тепловоз. Але за наявної інформації ця сума не включає витрати індійської сторони по збірці локомотивів на індійському монтажному заводі.
Тепловоз ES43ACmi (стандарт WDG4G)
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.