“Українська залізнична швидкісна компанія” ПАТ УЗ по переговорній процедурі уклала договір на відновлення лакофарбового покриття автоматичних дверей електропоїздів Skoda, Hyundai, ЕКр-1 та пасажирських вагонів локомотивної тяги.
За умовами тендерної документації загальна площа покриття становить 225 м. кв., а вартість робіт дорівнює 1 271 700 грн., тобто 5 652 грн. за фарбування квадратного метру.
За дану ціну постачальник послуг має зачистити пошкоджене місце, зашліфувати, обезжирити, зашпатлювати, погрунтувати, пофарбувати та нанести захисний шар лаку. Проте матеріал, марка чи колір фарби в тендерній документації не вказаний.
Тендерним комітетом було прийнято рішення придбати послуги по переговорній процедурі, тобто без проведення тендерних змагань. Це відбулося бо дві попередні спроби (UA-2018-02-23-001159-b та UA-2018-03-15-001008-a) виявилисся невдалими через відсутність мінімальної кількості учасників, тобто менше двох.
В обох тендерах участь брала тільки ТОВ “Вртк Холд”, що мало би передбачати укладання договору саме з цим учасником, проте тендерний комітет спочатку оприлюднив переговорну процедуру укладання договору зовсім з іншою фірмою – ТОВ “Протекс Груп”.
Вказане рішення ТОВ “Вртк Холд” оскаржив до Антимонопольного комітету. Скарга була задоволена і замовника забов’язують скасувати договір. 25 квітня тендерний комітет публікує інформацію про скасування процедури закупівлі але за день до того, 24 квітня оголошує таку ж переговорну процедуру, в якій тепер зазначені дві пропозиції: ТОВ “Вртк Холд” та ТОВ “Протекс Груп”.
Не складно здогадатись, що саме останній учасник стає переможцем, його пропозиція виявилася нижчою на 8 тис. Варто зазначити, що за переговорною процедурою пропозиції учасників надсилаються замовнику, а не завантажуються в ProZorro. Тобто в тендерного комітету зв’явився шанс “допомогти” потрібній фірмі.
Маніпуляції з переговорними процедурами роблять постачальником послуг фарбування дверей на 1,3 мільйони гривень ТОВ “Протекс Груп”, яке зареєстроване в Київі по вулиці Почайнинській в одному офісі з чотирма іншими фірмами. Власником являється мешканка окупованого міста Донецьк Пільгун Катерина Станіславівна. У фірми статутний капітал становить тільки одну тисячу гривень. Також “Протекс Груп” жодного разу не брав участі в державних тендерах.
Згідно оприлюдненого витягу з протоклу тендерного комітету аналогічні переговорні процедури з ТОВ “Протекс Груп” проведені і на закупівлю послуг з ремонту скловолоконної обшивки кабін машиніста і ремонтування та фарбування фальш-бортів електропоїздів HRCS2, ЕКр1, EJ675 та пасажирських вагонів МПЛТ на загальну суму 1,9 млн. грн. Таким чином новачок з донецьким корінням отримає 3,2 мільйони на ремонт та фарбування швидкісних поїздів Укрзалізниці.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.