Південно-західна залізниця в 2016 році провела 2 тендери на ремонт та обслуговування прально-прасувального комплексу вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський, загальною вартістю 6,8 мільйони гривень.
В обох тендерах участь взяли дві компанії: ТОВ «Старсервіс ЛТД» та ТОВ «Вісімсот шістнадцять». Назва останньої фірми викликає сумніви щодо її можливостей проведення багатомільйонних ремонтів. Згідно КВЕДів господарської діяльності фірма «Вісімсот шістнадцять» не може займатися жодним видом ремонту чи технологічного обслуговування. Тож, фактично дана організація не мала права подавати документи на тендер, а організатор не мав допустити некваліфікованого учасника.
Проте ТОВ «Вісімсот шістнадцять» відіграло суто формальну роль – обидві пропозиції компанії були на кілька тисяч вищими за пропозиції конкурента, а в процесі трьох раундів аукціону фірми не зробили жодного кроку пониження. Тож можна говорити про ознаки анти конкурентної змови і можливо певну роль в цьому відіграв тендерний комітет замовника допустивши ТОВ «Вісімсот шістнадцять» до торгів.
Минулого року Південно-західна залізниця проводила аналогічний тендер на обслуговування того ж прального комплексу на 2,4 мільйони гривень. Як і зараз переможцем тендеру було ТОВ «Старсервіс ЛТД», яке має досить високі ознаки фіктивності. Згідно інформації YouControl на адресу реєстрації фірми зареєстровано ще понад 100 інших компаній.
До того ж «Старсервіс ЛТД» не мав інших замовлень від державних компаній окрім 9 мільйонів від Південно-західнох залізниці. Сама ж фірма створена всього два роки тому, а її основним КВЕДом є оптова торгівля товарами господарського призначення.
За даними веб-сайту виробника прально-прасувального комплексу компанії JENSEN ТОВ «Старсервіс ЛТД» не є офіційним дистриб’ютором в Україні.
1 Коментар