ТОВ “Техноекотрейдінг” виграло тендер “Одеської залізниці” на постачання двох колінчатих валів до двигунів дизель-поїзда Д1.
Вартість закупівлі складає 1,92 мільйони гривень з ПДВ.
Таким чином ціна одного колінчатого вала двигуна серії 12VFE 17/24 дизель-поїзда Д1 потужністю 730 к. с. становить 960 тисяч гривень за штуку.
Раніше Укрзалізниця замовила модернізацію більш потужних двигунів М756 дизель-поїзда ДР-1 на Дніпропетровському локомотиворемонтному заводі. Вартість всіх робіт з ремонту дизеля включно з заміною колінчатих валів і подовження терміну використання дизеля становила 2,2 мільйони гривень.
Тож ціна в майже мільйон за сам колінвал без встановлення є неймовірно високою.
Приміром вартість нового дивгуна Ferarri 12V, потужністю 665 к.с. становить близько 500 тисяч гривень. Загальна ж вартість запчастин для одного двигуна 12VFE дизель-поїзда Д1 складає близько 5 мільйонів гривень. Таким чином двигун старенького дизель-поїзда, виробництво якого припинилося ще 30 років тому коштує в 10 разів дорожче за найсучасніший двигун спорткару, розроблений за останнім словом прогресу.
ТОВ “Техноекотрейдінг” прописано в дачному масиві передмістя Києва та має в своєму штаті двох працівників (директора і менеджера). Фірму створили всередині 2014 року. За наступний рік вона виграла тендери УЗ на 42 мільйони гривень. В 2016 вже на 113 мільйонів і 2017 збільшила обсяг контрактів з залізницею до 252 мільйонів.
“Техноекотрейдінг” є одним з головних постачальників запчастин до дизель-поїздів та автогальмівного обладнання. За даними YOUCONTROL 50% імпорту всіх товарів фірма здійснює з Російської Федерації.
ТОВ “Техноекотрейдінг” є фігурантом двох кримінальних справ ГПУ і НАБУ щодо постачання на Укрзалізницю товарів за завищеною ціною.
Місяць тому фірма виграла тендер залізниці на автогальмівне обладнання з подвійною накруткою ціни.
1 Коментар