Центр з ремонту та експлуатації колійних машин Укрзалізниці провів 2 тендери на закупівлю послуг з капітального ремонту загальною вартістю 68 мільйонів гривень.
Перший тендер проведено на послуги капітального ремонту підбивочних блоків колійних машин «Unimat 08-475/4S», «Duomatic 09-32 CSM» та «Dynamic STOPFEXPRESS 09-3X». Загалом за 40,3 мільйонів гривень буде відремонтовано 11 підбивочних блоків машин, призначених для підбивки щебневого насипу колій.
В іншому тендері, очікуваною вартістю 27,7 мільйонів гривень визначено надавача послуг по капітальному ремонту щебнеочисні машини RM-80.
Переможцем в по всім лотам обох закупівель стала компанія ПАТ «Трансмаш». По першому тендеру в усіх лотах формальним конкурентом «Трансмашу» з мінімальною ціновою різницею було ТОВ «Плассер Алека Рейл Сервіс». А по другому ПАТ «Старокраматорський машинобудівний завод».
49% акцій ПАТ «Трансмаш» належить двом громадянам Австрії – Арменаку Утудьяну та Карлу Контрусу з Відня. Іще 49% акцій належить ПАТ “Тако” родини Тараненко, які також пов’язані з Дніпропетровським стрілочним заводом та ще рядом компаній з міста Дніпро. Компанія виграла 380 мільйонів гривень на ремонтах колійних машин для залізниці.
З першим конкурентом «Трансмашу» ТОВ «Плассер Алека Рейл Сервіс», фірми мали спільних власників до 2011 року. Зараз “Плессер Алека” зареєстрована в місті Києві по вулиці Тверська, 2 в квартирі №257. Вона найчастіше використовується в ролі програшного “конкурента”.
Другий опонент «Трансмашу» ПАТ «Старокраматорський машинобудівний завод» належить родині Близнюків, колишнього міністра регіонального розвитку, будівництва і ЖКГ в уряді Азарова Анатолія Михайловича Близнюка.
Близнюкам належить цілий машинобудівельно-металургійний сектор заводів, розташованих в Краматорську, Маріуполі і Слав’янську.
Щебнеочисні машини RM-80 створені австрійською фірмою «Plasser&Theurer», та будувалися в Краматорську на підприємстві Близнюків.
Укрзалізниця закуповувала ці машини в 2011 році у лізинг на 7 років через фірму ПАТ «Лізингова компанія «Укртранслізинг», 49% акцій якої належить ПАТ «Укрзалізниця», а 51% Рінату Ахметову, зокрема через фірму ТОВ «Лемтранс», керівництво якої СБУ підозрювало в тиску на залізницю з метою отримання знижок тарифів на перевезення російського транзиту для певних компаній.
«Укртранслізинг» розташавоний в офісі №8 будинку №32-г, по вулиці Євгена Коновальця в Києві. Вартість його акцій оцінена в 1,3 мільярди гривень, при тому, що скріше за все єдиними активами компанії є техніка, передана Укрзалізниці в лізинг (довгострокова оренда з можливим викупом).
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.