В кінці 2016 року “Південно-Західна залізниця” оголосила тендер на капітальний ремонт 5 вагонів СВ та 5 вагонів купейного типу. Очукавана вартість ремонта одного вагона склала 8,5 мільйонів гривень.
На тендер відгукнулось тільки два підприємства ПАТ “Дніпровагонрембуд” та ЗАТ “Харківський вагонобудівний завод”, які й раніше часто зустрічалися на вагоноремонтних тендерах залізниці. Майже завжди перемогу отримував “Дніпровагонрембуд”. Цього разу фірми запропонували по двом лотам майже однакові суми контрактів 84,34 та 84,36 мільйони гривень. Тобто різниця пропозицій склала всього 20 тисяч гривень або 0, 2%.
Лот №1 – капітальний ремонт 5 СВ вагонів
Лот №2 – капітальний ремонт 5 купейних вагонів
Як бачимо доля обох лотів на ремонт вагонів склалася однаково і жодне з підприємств не виявило бажання знизити ціну. Перемогу прогнозовано отримало “Дніпровагонрембуд”, яке зареєстроване в місті Дніпро. Підприємство належить родині українського мільярдера, громадянина греції Леоніда Юрушева, який в 2016 році зайняв 12 місце в рейтингу найбагатших людей України зі статками 631 мільйон доларів (близько 17 мільярдів гривень).
Леонід Юрушев фігурує в кримінальній справі ГПУ про змову з екс-гендиректором Укрзалізниці Максимом Бланком з метою отримання незаконно сформованого боргу залізниці перед фірмою “Прем’єр-Лізинг” в розмірі 500 мільйонів гривень. Сам Максим Бланк був співвласником кіпрського офшору разом Юрушевим та раніше був керівником «Аструм інвестиційний менеджмент», що також належить Юрушеву.
Згідно проведеного Південно-західною залізницею тендеру на капітально-відновлювальний ремонт ПАТ “Дніпровагонрембуд” зобов’язане провести капітальний ремонт 5 СВ та 5 купейних вагонів за 84 350 000 грн., що складає 8 435 000 грн. на один вагон.
Восени минулого року залізниця закуповувала нові вагони виробництва ПАО “Крюківський вагонобудівний завод” за ціною від 14 до 17 мільйонів грн.
Разом з тим вагони, які підлягають ремонту вже відслужили свій термін експлуатації і за технічною умовою договору їх термін служби продовжується з 30 до 43 років. Нові вагони мають термін експлуатації від 30 до 40 років, тобто в 2,5 рази більше.
Таким чином, з урахування терміну служби, середній показник нового вагону становить 470 тисяч гривень на рік експлуатації. Для відремонтованого вагону цей показник складає 650 тисяч гривень, тобто на 28% гірше. При цьому нові вагони мають меншу ймовірність винекнення несправностей та витрат на поточне утримання рухомої одиниці.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.