Філія «Панютінський вагоноремонтний завод» в грудні уклала 4 договори на постачання вагонних запчастин з фірмою-прокладкою «Технорейлгруп» на 14,3 мільйони гривень. Окрім біографії постачальника цікавою є й ціна товарів.
В усіх чотирьох тендерах ТОВ «Технорейлгруп» за контракт з вагоноремонтною філією УЗ сперечалася з ТОВ «Українська великовантажна техніка». І в усіх тендерах пропозиції двох учасників збігаються копійка в копійку. Чи варто говорити, що обидві фірми пропонували товари, виробництва одних і тих же фірм? Навіть офрмлення пропозицій дуже схоже.
В процесі трьох раундів аукціону обидві компанії не знижують свою ціну і зрештою долю аукціону вирішує відсутність електронної банківської гарантії та договорів з виробником у ТОВ «Українська великовантажна техніка» . Як збиралася ця фірма перемагати в тендерах без цих документів сказати важко. Та може вона і не збиралася, а використовувалася виключно як формальний учасник для того аби назбирати 2 претенденти і тендер відбувся.
Викликають питання і ціни, які запропонували учасники.
Вартість з’єднувального рукава Р-17Б – 387,60 грн. Тоді як на сайт іншого постачальника вагонних запчастин ТОВ «СІП «Інвестор» запропонована вартість 257 гривень. Кран роз’єднувальний 4300 (умовний №372) можна придбати за 320 гривень, замість 522 гривні від ТОВ «Технорейлгруп».
Найвища ціна на повітророзподільники 483А-03, виробництва московського ВАТ «МТЗ Трансмаш», по 26 тисяч гривень. На сайті виробника ціни товару не вказані, проте в мережі є пропозиції від посередників з ціною 15 тисяч рублів. Аналогічна пропозиція з вартістю 6 тисяч гривень є й на українському ринку. ТОВ «Техноком 1978» із Запоріжжя пропонує такі ж повітророзподільники, виготовлені в Росії в 2015-2016рр. за ціною, меншою в 4 рази від ТОВ “Технорейлгруп”.
ТОВ «Технорейлгруп» засноване 30 вересня 2016 року і вже за 2 тижні почало приймати участь в тендерах залізничних філій.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.