Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  АНАЛІТИКА  /  Як залізниця тричі себе “спалила” на газовій брехні…

Як залізниця тричі себе “спалила” на газовій брехні…

ZBK 20 Лютого, 2020 АНАЛІТИКА 1 Коментар

АТ “Українська залізниця” ніколи не любила визнавати свої поразки і частенько вдавалася до перекручування фактів і маніпуляцій. Так сталося і з скандальною закупівлею газу, яка відбулася за “стихійною переговоркою”.

Нагадаємо, що першу і поки останню закупівлю природнього газу через ProZorro Укрзалізниця провела за переговорною процедурою, обгрунтувавши її необхідністю негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Дійсно в законі така підстава передбачена, але чи хтось чув про надзвичайну ситуацію на залізниці через нестачу газу?

“Наші гроші” оприлюднили лист ДСНС про те, що жодної надзвичайної ситуації на залізниці цього року не було. Але навіть це не зупинило залізницю підтверджувати “мантру надзвичайності”.

Нібито в заперечення публікації НГ офіційний сайт Укрзалізниці поширив “спростування”, в якому виклав лист ДСНС датований 24 грудня 2019 року. Саме цей лист і став “підставою” для проведення переговорної процедури.

Проблема в тому, що ДСНС в ньому не підтверджує наявність надзвичайної ситуації. А лише відповідає на питання Укрзалізниці “стосовно розгляду питання визначення рівня надзвичайної ситуації, пов’язаної з можливим припиненням роботи галузевих підприємств з 01.01.2020 через відсутність обсягів природнього газу”.

Тобто УЗ вигадала уявну ситуацію, що з 1 січня всі підприємства залізниці зупиняться через відсутність газу і спросила в ДСНС, якого рівня була б така гіпотетична надзвичайна ситуація.

Оприлюднений АТ “Українська залізниця” лист-підстава для проведення переговорної процедури

Ну і звісно, на цілком гіпотетичне питання, ДСНС дала цілком гіпотетичну відповідь. Мовляв, така ситуація була б техногенного характеру за кодом 10800.

Звісно, що 1 січня поїзди не зупинилися і підприємства не почали замерзати через відсутність опалення. Але 29 січня УЗ кинулася проводити супер термінову закупівлю природного газу, з метою “ліквідації” уявної надзвичайної ситуації, яка так і не сталася.

Знову ж дивимось закон: переговорна процедура може бути проведена для негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Тобто навіть не сама надзвичайна ситуація є підставою “термінової” закупівлі, а її наслідки. А так як надзвичайна ситуація не відбулася, то і наслідків ніяких звісно не було.

Будь-яка компанія, навіть з посередньою репутацією, намагалася б якось загладити кути і вийти з мінімальними іміджевими втратами з цієї ситуації. Але не Укрзалізниця. Чи то її правління взагалі не звертає увагу на репутацію власну і компанії, і займається зовсім іншими справами. Чи то воно насправді не впливає навіть на такий процес як звичайна закупівля газу. Але Укрзалізниця заводить себе все далі в глухий кут і йде на загострення.

В своєму “спростуванні” Укрзалізниця ” категорично відкидає закиди ЗМІ”. І переконує всіх, що Земля пласка, а необхідність ліквідації наслідків уявної надзвичайної ситуації – достатній привід, аби роздати 300 мільйонів наліво.

Тут же, “арізонські мрійники” з УЗ розповідають про магічний обряд визначення переможцем фірми зятя Злочевського. Для обряду треба отримати 13 пропозицій учасників, обрати з них 3 і потім перевірити якісь документи і обрати кого треба. Обряд, звісно ж, проводили в п’ятницю 31-го (майже 13, треба тільки цифри переставити).

А тепер про серйозне. Поки УЗ вигадувала випровдовування, сама ж себе і викрила на черговій брехні. Справа в тому, що в повідомленні Укрзалізниці, зазначається, що Укрзалізниця з питанням про надзвичайну ситуацію звернулася до ДСНС нібито тому, що оголошені відкриті тендери на закупівлю газу були оскаржені учасниками до АМКУ і призупинені.

Але в усіх чотирьох тендерах на закупівлю природного газу перша скарга до АМКУ була подана лише 27 грудня 2019 року. А лист-відповідь від ДСНС датований 24 грудня 2019 року. Тобто лист від УЗ надійшов до ДСНС ще раніше, задовго до оскарження торгів.

Отже версія про напрвлення листа до ДСНС через оскарження в торгах не відповідає дійсності. То навіщо ж залізниця писала в ДСНС?…

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Піврічний підсумок закупівель “Укрзалізниці”

    28 Липня, 2020
  • Навіщо залізниці потрібна автоматизація в розподілі вантажних вагонів

    3 Липня, 2020
  • Молдова купила американські тепловози на значно вигідніших умовах ніж Укрзалізниця

    1 Липня, 2020

1 Коментар

  1. Сповіщення: Головний закупівельник Укрзалізниці видав книгу про реформування закупівель – Zалізниця без корупції

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Лайфселл отримає ще 7,2 млн. грн. від залізниці 18 Лютого, 2020
  • НАБУ оголосило підозру екс-раднику глави Адміністрації президента та екс-нардепу БПП 3 Жовтня, 2019
  • Розвідка боєм: 84 мільйони за ремонт двох електропоїздів ЕКр і фальстарт “шкодівського” тендеру 23 Квітня, 2017
  • “Нібулон” відсудив в Укрзалізниці 120 мільйонів 13 Липня, 2018
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Укрзалізниця розробила Кодекс корпоративної етики 11 Червня, 2019
  • «Прокладки Дубневичів» розіграли тендер на 22 мільйони на скріпленнях для кривих ділянок колії 8 Серпня, 2017
  • Видання “Магістраль” підвищує свої витрати у 2020 році 25 Червня, 2020
  • Дилери Дубневичів провели два тендери на 60 млн. грн. 17 Квітня, 2018
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук