Філія Укрзалізниці «Українська залізнична швидкісна компанія» опублікувала повідомлення про намір укласти договір на поточний ремонт двох електропоїздів ЕКр1 з Крюківським вагонобудівним заводом на суму 84 мільйони гривень.
Угода досягнута шляхом переговорної процедури так як на даний момент, згідно довідки Торгово-промислової палати (на яку посилається Укрзалізниця), Крюківський ВБЗ є єдиним підприємством на ринку, здатним надати такі послуги.
Причини чому сама залізниця після придбання електропоїздів не забезпечила можливість ремонту на власних виробничих потужностях (принаймні екіпажної частини та вагонів) офіційно не зазначаються.
При цьому раніше залізниця уклала договір на ці ж 2 електропоїзди з Крюківським ВБЗ, стосовно виконання їм технічного обслуговування до кінця року за 6,3 мільйони гривень. Іще 2 мільйони буде витрачено на прибирання двох ЕКр1 до 31 грудня, яке здійснить постійний підрядник Української залізничної швидкісної компанії ТОВ «Благодарочка».
За 84 мільйони гривень КВБЗ має провести «поточний ремонт в обсязі КР-1» для зазначених двох електропоїздів. А ні перелік робіт, а ні обсяги цього «поточного ремонту» в повідомленні не зазначаються.
Нагадаємо, що раніше УЗ оголосила тендер на обслуговування 2-х електропоїздів Skoda очікуваною вартістю 60 мільйонів гривень. Щоправда ця закупівля була відмінена через те, що офіційну заявку подала тільки одна компанія – Предстивництво “ХЮНДАЙ КОРПОРЕЙШН КО., ЛТД.” (код ЄДРПОУ 26612261). При цьому фірма з таким кодом і назвою відсутня в реєстрі юридичних осіб України.
Таким чином єдиним претендентом на обслуговування чеських електропоїздів є нібито корейський партнер Укрзалізниці. В переліку кваліфікованих працівників «ХЮНДАЙ КОРПОРЕЙШН КО., ЛТД» як не дивно зазначило 5 українців. Освітній рівень більшості з них – бакалавр, а заклад навчання «Київський електромеханічний коледж».
6 коментарів