Після зміни влади в Україні, Євген Кравцов намагався втриматись у своєму кріслі усіма можливими способами. Так, минулий керівник, у липні минулого року, наказав скасовувати скандальні закупівлі підсклянників та рушників, а також ним було створено нову посаду директора з питань закупівель АТ “Укрзалізниця” і призначено на неї Сергія Довгаленко, який би мав провести перевірку закупівель “Центру сервісного забезпечення”. Ця філія займається забезпеченням адміністрації Укрзалізниці.
І справді, після відміни тендерів на придбання подарункової продукції, дана філія скоротила закупівлі сувенірів, вартість яких, за рік, сягала десятків мільйонів гривень.
Проте, все ж таки, відмовитись від спокуси витратити мільйон, другий на щось непотрібне, залізничники, не змогли.
В кінці січня поточного року Філія “Центр сервісного забезпечення” оприлюднила низку договорів, які було підписано без жодної конкуренції.
Як і кожен рік, дана філія підписує договір на постачання квіткових композицій. У цьому році було придбано 115 таких композицій та витрачено 202 тис. грн.
Не змінюючи традиціям, на 209 тис. грн. закуплено 545 столярних виробів. Виходячи з досвіду минулих років, під такою назвою залізничники купують керамічне пано.
Не обійшлося і без класичних продуктових наборів, яких придбали на 203 тис. грн. в кількості 75 шт.
Класичними закупівлями також є мапи залізниць України та прапорів з флагштоками. У цьому році було закуплено 102 мапи загальною вартістю 250 тис. грн. та 52 прапори України, 50 прапорів Укрзалізниці і 50 флагштоків вартістю 396 тис. грн.
Таким чином, у цьому році, Укрзалізницею, вже витрачено 1,3 млн. грн. на подарункову продукцію.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.