Дуже часто в бік громадських організацій, з боку державних чиновників звучать нарікання, що критикувати легше, ніж проводити реформування. І ми з цим трактуванням повністю згодні.
Наша громадська організація дуже часто пише критичні статті про неефективність тих імітованих спроб реформування залізничної галузі, що відбуваються в темпах млявого равлика.
Щороку нами розроблюються аналітичні звіти з роботи найбільшого державного підприємства (звіт за 2017 рік, звіт за 2018 рік, звіт за 2017-2018р.р., звіт з закупівель за 2018 рік.) де ми описуємо реальні цифри та дії керівництва, які призвели до тих чи інших негативних результатів. Та головна місія нашої організації це не розказати як все погано на підприємстві, а сприяти змінам, які б слугували розвитком для залізничного транспорту. Тому у кожному такому звіті, аналітиками нашої організації, розроблені кроки, які рекомендовані для покращення ефективності роботи.
На протязі двох років у кожному зі звітів, серед іншого, ми пропонували керівництву АТ “Укрзалізниця” впровадити централізовану систему контролю закупівель, а також згідно з законодавством України провести оцінку корупційних ризиків підприємства. Неодноразові зустрічі з керівниками різних ланок підприємства та наші адвокаційні заходи, все ж таки зробили свою справу, залізничниками було оголошено про формування комісії з оцінки можливих корупційних ризиків у діяльності компанії.
Також серед керівників підприємства було створено нову посаду директора з питань закупівель АТ “Укрзалізниця” та призначено на неї Сергія Довгаленко.
Наразі створені органи розробляють план реформ закупівель і проводять оцінку корупційних ризиків.
Не маловажливим є приєднання, у вересні цього року, АТ “Укрзалізниця” до Dozorro-спільноти. Кабінет на сайті Dozorro дозволяє учасникам тендерів залишати відгуки по конкретним закупівлям та звертати увагу замовника на допущені порушення.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.