АТ «Укрзалізниця» оприлюднила повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Еко Тех Сервіс» на виконання робіт з ремонту дизелів 5Д49 магістральних тепловозів. Сума пропозиції переможця складає 2,6 млн. грн.
При чому ця закупівля проведена централізовано адміністрацією УЗ, що, напевно, підкреслює її важливість. Адже з початку року Укрзалізниця централізовано провела лише 30 закупівель.
Згідно тендерної документації переможець тендеру має виконати ремонт 8 випускних колекторів дизелів 5Д49 по 325 тис. грн. за кожен.
Загалом в процедурі брали участь 5 учасників, але тендерний комітет відхилив 3 найдешевші пропозиції та визначив переможцем «Еко Тех Сервіс», ціна якого була на 70% вищою від конкурентів.

ТОВ «Еко Тех Сервіс» створене 11 місяців тому і зареєстроване на мешканця окупованого Луганська Костянтина Кравцова та киянина Віталія Вовкодава.
Раніше «Еко Тех Сервіс» вигравало тендери Укрзалізниці на виконання ремонту компресорів кондиціонерів пасажирських вагонів та брало участь в тендері на ремонт мобільних терміналів електронних квитків.
Отже, попри юний вік, фірма має дуже широкий спектр діяльності.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт щодо ремонту тепловозних дизелів, ТОВ «Еко Тех Сервіс» надало довідку від ТОВ «Топ Трейд Траст Компані», в якій зазначено, що нібито для цієї фірми було виконано ремонт колектору тепловозного дизеля 5Д49.
Цікаво те, що основним видом діяльності ТОВ «Топ Трейд Траст Компані» є рекламні агентства. Ця фірма також зареєстрована в грудні минулого року.
Досить складно повірити в те, що «Топ Трейд Траст Компані» має в своїй власності магістральний тепловоз, а ТОВ «Еко Тех Сервіс» дійсно ремонтувало його дизель.
Скоріше за все ці відомості є підробленими та не відповідають дійсності.
ТОВ «Еко Тех Сервіс» зареєстроване в житловій шістнадцятиповерхівці в столиці, по вулиці Княжий Затон №2/30. Так як в адресі реєстрації не вказано номер квартири або приміщення, то знайти фірму буде дуже важко. За цією ж адресою зареєстровані іще 455 компаній.
При цьому замовник навіть не зобов’язав учасників надати підтвердження атестації ремонтного виробництва чи хоча б інформацію про наявність обладнання та кваліфікованих працівників для виконання ремонту вузлів локомотивів.
Таким чином, замовник аж надто не прискіпливо обрав виконавця робіт, для ремонту вузлів локомотивів.
Позначки:ТОВ «Еко Тех Сервіс»
1 Коментар