АТ «Українська залізниця» оголосила на платформі ProZorro.Продажі аукціони з продажу металобрухту на 260 мільйонів гривень.
Нагадаємо, що раніше УЗ продавала свій брухт через майданчик «Тab», розробку якого залізниця замовляла в часи Балчуна у ТОВ «Таб уа». Державний «Сетам» навіть оскаржував до суду рішення Укрзалізниці про продаж брухту через приватний сервіс.
Останні торги залізниці відбулися ще в 2017 році. Тоді закупівлю брухту в Укрзалізниці на 229 мільйонів грн. розділили компанії Ахметова і Пінчука. Вартість брухту рейок та конструкцій рухомого складу продавали по 4,82-5,03 грн/кг.
Цього разу залізниця оголосила про продаж 16 тис. тон рейкового брухту (початкова вартість 7,36 грн/кг); 8,086 тис. тон брухту колісних пар і екіпажної частини вагонів (початкова вартість 6,33 грн/кг); 1935 тон стружки сталевої (початкова вартість 4,48 грн/кг) та 12,6 тис. тон брухту сталі легковагового (початкова вартість 6,82 грн/кг).
Брухт рейок складається з високоякісної сталі М76Т, а колісні пари зі спеціальних марок сталі ОсВ, Т, Л. Використання такого металобрухту значно скорочує витрати при повторній переробці. Отже фаворитом аукціону з продажу рейкового брухту є компанії з металургійної групи Ріната Ахметова, як єдиного виробника рейок в країні. А аукціону з продажу брухту колісних пар – єдиний виробник цієї продукції в країні «Інтерпайп» Віктора Пінчука.
На оптовому ринку металобрухту в Україні середня вартість брухту сталі складає 6,70-7,00 грн/кг. На світовому ринку – близько 300$ за тону, або близько 8,16 грн/кг.
Позначки:металобрухт
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.