«Південно-Західна залізниця» продовжує демонструвати дива вибіркової уваги до учасників. Тендерний комітет відхилив пропозиції двох дешевших учасників через одне слово в банківській гарантії і не помітив відсутність атестату і неможливість приймати участь в публічних закупівлях згідно закону у переможця.
ТОВ «Укртранс-Ремонт» стало переможцем чотирьох тендерів «Південно-Західної залізниці» на проведення капітального ремонту колісних пар електровозів ВЛ-80. Загальна сума переможної пропозиції складає 10,1 млн. грн. Загалом планується капітально відремонтувати 40 колісних пар.
Таким чином ціна ремонту однієї колісної пали складає 252 тисячі грн.
Переможець тендеру ТОВ «Укртранс-Ремонт» має непересічну біографію. Фірма створена 6 років тому, проте раніше ніколи не перемагала в державних закупівлях.
Головним КВЕДом компанії є «Неспеціалізована оптова торгівля». Офіційна адреса реєстрації майбутнього ремонтника вузлів електровозів – м. Київ, вул. Іонна Павла ІІ, 4/6, корпус А, офіс 914. Це столичний офісний центр, де прописано ще 75 різних фірм.
Звісно за вказаною адресою відсутнє будь-яке виробництво з ремонту рухомого складу. Проте це не завадило ТОВ «Укртранс-Ремонт» за кілька місяців до тендерів отримати в Укрзалізниці атестати виробництва з ремонту.
При цьому жодної інформації у вказаних атестатах щодо місця знаходження ремонтної бази не вказано.
Атестати видані департаментом «Локомотивного господарства» Укрзалізниці та надають дозвіл на проведення капітального ремонту колісних пар тепловозів ЧМЕ3, М62, 2ТЕ10 та 2ТЕ116.
Проте предметом закупівлі було проведення ремонту колісних пар електровозів ВЛ-80, на які ТОВ «Укртранс-Ремонт» не мало атестат виробництва. Конструкція колісних пар тепловозів і електровозів суттєво відрізняється.
В довідці про наявність попереднього досвіду виконання аналогічних контрактів «Укртранс-Ремонт» зазначило, що в червні цього року виконувало ремонт магістрального тепловоза М62 для ТОВ «БК «Укртрансбуд». Проте вказане «Укртрансбуд» зареєстроване в квартирі №13, в столичній багатоповерхівці, по Гетьмана Пика, 3/56. До того ж М62 це магістральний тепловоз, а єдиним перевізником на магістральних лініях залізниць є Укрзалізниця.
Тож чи має насправді ТОВ «БК «Укртрансбуд» власний тепловоз М62 – виникають великі сумніви.
Окрім цього ТОВ «Укртранс-Ремонт» надало довідку про відсутність підстав відхилення його пропозиції згідно закону «Про публічні закупівлі». Зокрема в цій довідці переможець тендерів зазначає, що не має заборгованості по сплаті податків та обов’язкових платежів.
Щоправда офіційний реєстр ДФС говорить зовсім інше. ТОВ «Укртранс-Ремонт» заборговула державі понад 11 млн. грн. В листопаді цього року стосовно цієї фірми відкрито виконавче провадження, а у органів ДФС відповідно Податкового кодексу виникло право податкової застави на майно компанії.
Таким чином посадовці «Укртранс-Ремонт» підробили дані про відсутність заборгованості зі сплати податків і згідно законодавства ця фірма повинна була бути дискваліфікованою одразу з двох причин: наявність непогашеної заборгованості та фальсифікація даних.
Проте тендерний комітет не зазирнув до реєстру ДФС і не перевірив достовірність інформації учасника.
При цьому тендерний комітет відхилив пропозиції «Ізюмського тепловозоремонтного заводу» та «Полтавського тепловозоремонтного заводу» через те, що в банківських гарантіях цих учасників зазначено термін виконання гарантії «5 робочих днів», а замовник вимагав «5 банківських днів».
З з одного боку ми бачимо лише одне слово і дві відхилених пропозиції, а з іншого – нещодавно виписані самою ж залізницею атестати на невідоме виробництво, невідповідність документів і підробка інформації, які не завадили успішній участі ТОВ «Укртранс-Ремонт».
Позначки:ТОВ «Укртранс-Ремонт»
1 Коментар