Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  АНАЛІТИКА • НОВИНИ  /  Стала відома точна ціна тепловозів GE

Стала відома точна ціна тепловозів GE

ZBK 05 Березня, 2018 АНАЛІТИКА, НОВИНИ 1 Коментар

Державний “Укрексімбанк” опублікував звіт про укладений договір з компанією ТОВ “ДЖИІ Україна” на постачання 30 тепловозів ТЕ33А.

Про це повідомили “Наші гроші” з посиланням на систему ProZorro.

Згідно звіту про укладений договір вартість закупівлів 30 американських тепловозів складає 140 400 000 доларів США. Таким чином ціна одного тепловоза становить 4,68 млн. доларів. При цьому,  згідно листа “Укрексімбанку” до Уряду, українська сторона має здійснити 100% предплату.

Нагадаємо, що в 2010-2015 роках залізниці Індії та Казахстану купували тепловози GE за ціною 2,2-2,5 млн. доларів.

Минулої осені індійська залізниця отримала перший вантажний тепловоз за угодою про будівництво 1000 локомотивів GE. При цьому тільки 40 тепловозів мають повністю побудувати в США, а решта 960 мають зібрати в Індії, на новому монтажному заводі, який мають запустити цього року. Для будівництва нового заводу Уряд Індії виділив 92 гектари в Мухарі. Плнаується, що протягом перших трьох років завод буде випускати 100 одиниць локомотивів на рік.

Згідно оприлюдненої інформації General Electric  отримає від Індії близько 2,6 млн. доларів за тепловоз. Але за словами в.о. Голови правління Укрзалізниці Євгена Кравцова ця сума не включає всі витрати індійської сторони (збірка локомотива на монтажному заводі в Мухарі).

Також зазначається, що тепловози для Індії відрізняються від ТЕ33А для Укрзалізниці. Так індійська залізниця планує придбати тепловози ES43ACmi і ES57ACi. Вони капотного типу (через спекотніший клімат). Також призначені для ширшої колії (в Індії ширина колії 1676мм).

55-1 (1)

Тепловоз ES43ACmi (стандарт WDG4G)

Але на індійських тепловозах GE встановлено аналогічне обладнання і дизельні установки серії Evolution. ES43ACmi має таку ж подужність як і ТЕ33А (4500к.с. або 3600 кВт). ES57ACi більш потужний – 6000к.с. але має тільки одну кабіну.
Загалом залізниці Індії планують витратити 6,8 млрд. доларів на виробництво нових 1800 вантажних локомотивів. Таким чином середня ціна одного локомотива складає близько 3,7 млн. доларів.
При цьому Укрзалізниця, яка отримає тепловози ТЕ33А в лізинг від “Укрексімбанку” також має оплатити відсотки за послуги лізингу, які можуть сягати 17% на рік (умови лізингового контракту не розголошуються).
Раніше також зазначалося, що GE планувало закрити свій завод з будівництва локомотивів в Пенсильванії до кінця 2018 року через конкуренцію і скорочення замовлень.
Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

1 Коментар

  1. Сповіщення: Борги залізниці: скільки і кому винна УЗ – Zалізниця без корупції

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Керівництво польської залізниці звільнено за корупцію 4 Березня, 2017
  • Одеська залізниця на пів мільйона замовила друк книжок про “облікову політику” УЗ 27 Грудня, 2016
  • Залізничники закупили оргтехніки вдвічи дорожче ніж на ринку 24 Вересня, 2018
  • Головні закупівлі світових залізниць за І півріччя 2019 року 26 Липня, 2019
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Знижки на залізничні тарифи: “Укрметалургпром” просить відмінити пільги для російських компаній 23 Березня, 2017
  • Дизельпоїзди – вітчизняні чи польські? 16 Березня, 2017
  • Законопроект про залізничний транспорт: 5 головних факторів 20 Вересня, 2019
  • Рушники, підсклянники та пано на 5 мільйонів: сувеніри для “Укрзалізниці” 11 Грудня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук