7 грудня “Центр сервісного забезпечення” “Укрзалізниці” опублікував намір про укладення договорів по трьом тендерам (UA-2017-11-20-002231-b, UA-2017-11-20-002178-b, UA-2017-11-20-002108-b) на закупівлю сувенірної продукції.
Перший тендер на закупівлю фірмових наборів підсклянників очікуваною вартістю 2 182 100 грн. В технічних умовах тендеру вказано, що переможець має поставити три види наборів підсклянників на одну, дві та чотири персони.
Вартість однієї склянки з ложкою, фірмовим підстаканником та упаковкою складає понад 1,5 тисячі гривень без ПДВ. Перемогу в тендері отримало ТОВ “Український Сувенір” з сумою 2 180 040 грн. Ціни на продукцію сформувались наступним чином:
Проте порівнюючи аналогічні набори в інтернет-магазині видно, що на даний товар ціни були завищено приблизно на 25% відносно роздрібних цін. Враховуючи те, що ТОВ “Український Сувенір” вказаний виробником даної продукції, незрозуміло чому оптова закупівля коштує дорожче, ніж у роздріб.
В другому тендері на закупівлю виробів лляних з вишивкою ручної роботи (рушників) орієнтованою вартістю 1 497 600 грн. брало участь двоє учасників. За результатами торгів було визначено переможця ФОП Степаненко Тамара Василівна з найнижчою ціною 1 489 878 грн. за 468 рушників, тобто один рушник коштує 3 183,5 грн. При цьому на популярному інтернет-сайті вишивки найдорожчий рушник ручної роботи коштує 1 200 грн.
Також Степаненко Тамара Василівна 1952 року народження запевняє, що всі роботи буде виконувати самостійно без залучення субпідрядників.
Предметом закупівлі у третьому тендері являється керамічне пано в кількості 875 шт. очікуваною вартістю 1 198 750 грн. В тендері брало участь два претинденти ФОП Лісовець Аліна Юріївна та ФОП Погорєлов Дмитро Павлович з пропозиціями 1 190 000 грн. та 1 197 875 грн. відповідно.
Перемогу в тендері отримала ФОП Лісовець Аліна Юріївна, яка пропонує продукцію ТОВ “Світ-Юкрейн” в засновниках якого є члени родини переможця тендеру Лісовець Юрій Володимирович та Лісовець Марина Євгенівна.
Таким чином “Укрзалізниця” витратила майже 5 мільйонів гривень, на сувенірну продукцію, до того ж придбаною не за найвигіднішими цінами.
Нагадаємо, що в жовтні залізниця витратила 8,5 мільйонів на подарункові набори першокласників, а в листопаді ще 27 мільйонів на новорічні подарунки з цукерками “Рошен”.
8 коментарів