Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  АНАЛІТИКА  /  Три сценарії: хто очолить Українську залізницю?

Три сценарії: хто очолить Українську залізницю?

ZBK 20 Лютого, 2018 АНАЛІТИКА Коментувати

Найближчим часом Кабмін таки має затвердити нове правління для Укрзалізниці. Про це повідомляють наближені до Уряду та відомства посадовці. Хто ж очолить найбільшу державну компанію і стане службовцем з шестизначною заробітною платнею?

Варіант І

Найімовірнішим варіантом називають можливе призначення головою правління УЗ народного депутата фракції “Відродження” та екс-керівника “Південної залізниці” Віктора Остапчука. Зокрема РБК-Україна, з посилання на власні джерела повідомляє, що саме Остапчук має підтримку з боку Адміністрації Президента.

При цьому найімовірніше нинішній в.о. голови правління Євген Кравцов повернеться на посаду голови наглядової ради Укрзалізниці і сформує її склад. Принаймні на попередньому засіданні Кабміну Володимир Гройсман неодноразово звертався до Кравцова щодо подання кандидатур до контролюючого органу УЗ.

Зі складу ж правління виключать так званих представників команди Балчуна – Пашкевича, Василевського, Залєсного та Желько.

Їх мають замінити “старі” кадри з досвідом роботи на УЗ. Зокрема РБК-Україна називає такі можливі кандидатури, щодо яких триває обговорення, як директор регіональної філії “Південна зализниця” Микола Уманець, екс-керівник філії “Одеської залізниці”, депутат Одеської облради (БПП) Григорій Бойко,  операційний директор УЗ Віталій Жураківський, екс-нардеп попереднього скликання Олександр Момот та директор “Придніпровської залізниці” Микола Кужавський.

Деякі з цих кандидатур досить тісно пов’язані з “Партією регіонів”.

Зокрема Віктор Остапчук був членом фракції “Партія Регіонів” та голосував за “закон 16 січня”. Керівник Південної залізниці Микола Уманець тоді був його помічником.

Олександр Момот також був народним депутатом ПР в попередньому скликанні.

Микола Кужавський до 2014 року був директором підприємства Міноборони “Техвоєнсервіс”.

Ймовірним противником такого сценарію може бути партнер Банкової по коаліції – “Народний фронт”. Проте чи стане фракція принципово відстоювати свою позицію по Укрзалізниці поки невідомо.

Варіант ІІ

За іншим сценарієм керівником залізниці все таки залишиться Євген Кравцов, а склад правління частково оновиться з нинішніх кадрів УЗ. Зокрема до правління можуть увійти керівники регіональних філій або департаментів.

Таким чином правління матиме більш відчутну прив’язку не до Адміністрації Президента, а саме до Кабміну і Прем’єр-міністра. До того ж такий розвиток подій є більш компромісним для “Народного фронту” і Міністерства інфраструктури.

Якщо з Остапчуком міністру інфраструктури Омеляну буде скоріш за все не зовсім комфортно і міністерство ризикує взагалі “втратити” з поля впливу залізницю, то Євген Кравцов є фігурою значно ліберальнішою.

Варіант ІІІ

Останній варіант здавався досить перспективним ще рік-два тому, але не зараз. За цим розвитком Укрзалізницю все таки очолить “технократичне” правління, основною задачею якого буде проведення певних реформ і створення ефекту “перемог” для суспільства напередодні майбутніх виборів.

Можливими кандидатами на посаду керівника залізниці можуть бути як західні експерти та українські кадри з якісною бізнесовою репутацією але без суттєвого досвіду роботи в УЗ.

Зокрема напередодні екс-міністр економіки Айварас Абрамавічус підтвердив в інтерв’ю телеканалу “Прямий” про те, що запропонував свою кандидатуру на посаду керівника Укрзалізниці. При цьому умовою такого призначення є повне перезавантаження всього керівництва компанії.

Малоймовірним цей сценарій виглядає як на фоні невдачі з гучним конкурсним призначенням Войцеха Балчуна (якого також називали незалежним експертом) так і в зв’язку з останніми тенденціями в політикумі. Відомств, в яких популяризують образ незалежного експерта, стає все менше. Загальна картинка давно зіпсована, а відносний успіх в одній чи декількох державних компаніях навряд суттєво вплинуть на результати майбутніх виборів. Тож і зацікавлення влади в реформах (або створення їх образів) стає все  меншим.

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Піврічний підсумок закупівель “Укрзалізниці”

    28 Липня, 2020
  • Навіщо залізниці потрібна автоматизація в розподілі вантажних вагонів

    3 Липня, 2020
  • Молдова купила американські тепловози на значно вигідніших умовах ніж Укрзалізниця

    1 Липня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • 400 ТИСЯЧ НА ШКІРЯНІ ПОРТФЕЛІ ДЛЯ “ІНКОГНІТО” 5 Березня, 2018
  • Фірма-прокладка “Пік-Енерго” продовжує свій переможний марш 19 Березня, 2019
  • УЗ оголосило паливний тендер на 2 мільярди гривень за формульною ставкою 4 Квітня, 2017
  • Укрзалізниця платить “Трейд Коммодіті” навіть після справи НАБУ та арешту рахунків 14 Грудня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Ахметов заробляє на УЗ 400 мільйонів доларів на рік – екс-міністр 31 Січня, 2017
  • Проведено чергову закупівлю запчастин з формальним конкурентом 24 Березня, 2020
  • Велике дроблення: залізниця вирішила розділити тендери на рейкові скріплення 28 Вересня, 2017
  • Декларації керівників філій Укрзалізниці за 2019 рік 30 Червня, 2020
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук