Кріплення КПП-5 виробництва корпорації «КРТ» на випробуваннях показали гірші показники від вимог «Укрзалізниці», яка щороку закуповує ці деталі на сотні мільйонів гривень саме у дилерів компанії нардепів Богдана і Ярослава Дубневичів (БПП). Про це свідчить протокол лабораторних випробувань, копія якого є у розпорядженні «Наших грошей».
Лише п’ять екземплярів рейкових скріплень з 32 зразків відповідали основному параметру, що характеризує якість – притискному зусиллю до шпали. Залізниця вимагає, аби це зусилля становило не менше 25 кН. Однак йому відповідало лише п’ять скріплень, решта показали на 5-35% гірші результати.
Випробування проведені у випробувальному центрі «НВЦ «Надійність» на замовлення НАБУ, яке веде кримінальне провадження щодо закупівлі скріплень «Укрзалізницею».
Водночас прес-служба Генеральної прокуратури повідомила, що слідчими ГПУ спільно з Національною поліцією проводиться близько 50 обшуків у рамках кримінального провадження за фактом привласнення шляхом зловживання службовими особами ПАТ “Українська залізниця” своїм службовим становищем коштів в особливо великих розмірах під час проведення у період 2015 – 2017 років закупівель скріплень рейкових, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) КК України.
Нагадаємо, що Міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив про обшуки у голови парламентського комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич, та член правління ПАТ “Українська залізниця” Сергій Михальчук, яких підозрюють у корупційних оборудках.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.