Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  АНАЛІТИКА  /  Підвищення тарифів: куди “зникають” кошти бізнесу?

Підвищення тарифів: куди “зникають” кошти бізнесу?

ZBK 16 Вересня, 2017 АНАЛІТИКА Коментувати

Підвищення тарифів на Укрзалізниці обговорювалося довго і пристрасно. Багато говорили про те, що УЗ відпочатку має продемонструвати якісні зміни і ефективну протидію корупції.  Пікантності ситуації додають затримання топ-чиновників залізниці на хабарах та заяви офіційних сторін про маштаби корупційних зловживань. 5, 10 або ж навіть 15 мільярдів гривень на рік – це ті цифри, якими апелюють в бік непрозорості закупівель і вантажних перевезень.

Нагадаємо, що за останні 2 роки тарифи підвищувалися вже двічи. В квітні 2016 року на 15%, а з жовтня цього року вони знову зростуть на 22,5%. Загалом же з 2014 року тарифи переглядали 4 рази.

тарифи

Керівництво “Укрзалізниці” говорить, що тільки підвищення тарифів зможе забезпечити підприємство рухомим складом та забезпечити комфорт пасажирів, але куди насправді діваються кошти і чи варто очікувати змін ми спробуємо розібратися в нашій статті.

Виходячи з інформації вказаній в проекті консолідованого фінансового плану ПАТ “Укрзалізниця” було підраховано, що від підвищення тарифів на вантажоперевезення,  з першого жовтня, Укрзалізниця отримає до кінця року додатково близько 3,5 млрд. грн. Також нами було підраховано скільки грошей Укрзалізниця отримає за час дії поперднього підвищення тарифу на 15% з квітня 2016 року до кінця 2017 року. Ця сума становить близько 14 млрд. грн. Тобто з врахуванням всіх етапів підвищення вартості вантажних перевезень ПАТ “Укрзалізниця”  за неповні 2 роки отримає додатково близько 17,5 млрд. грн., які за логікою керівництва мають бути направлені на капітальні інвестиції.

Що ж ми маємо в реальності:

  • відмінена закупівля шести дизель-поїздів на суму 1 062 000 000,00 грн.;
  • невідбулися більшість із тендерів на закупівлю 3000 вантажних напіввагонів у привтаних вагоновиробників;
  • побудовано близько 50% від запланованих 3000 вагонів на власних вагнобудівних потужностях УЗ;
  • тендер на закупівлю рейок на 2,3 мільярди заблокований в АМКУ з червня;
  • з 12 запланованих локомотивів залізниця не придбала жодного нового. Заплановану закупівлю нових локомотивів перенесено на наступний рік.

тарифи2

Отже чи виконає обіцяне Укрзалізниця залишається питанням, так як навіть оголошення нових тендерів на закупівлю рухомого складу і дизель-поїздів забезпечить їх постачання не раніше кінця року. Чи побачимо ми нові локомотиви і швидкісні поїзди – це вже питання наступного року.

як

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Піврічний підсумок закупівель “Укрзалізниці”

    28 Липня, 2020
  • Навіщо залізниці потрібна автоматизація в розподілі вантажних вагонів

    3 Липня, 2020
  • Молдова купила американські тепловози на значно вигідніших умовах ніж Укрзалізниця

    1 Липня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Поліція почала розслідування по закупівлях «Бориспільського експресу», Укрзалізниця виправдовується і говорить неправду 23 Січня, 2019
  • “Диявол ховається в деталях”: (не)залежна наглядова рада і зникнення справи “смотрящих” Укрзалізниці 10 Жовтня, 2017
  • Собак “Львівської залізниці” нагодує постачальник з гуртожитку 4 Квітня, 2019
  • Дизельпоїзди – вітчизняні чи польські? 16 Березня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • 1,3 мільйони на фарбування дверей електропоїздів: виграти мають “свої”! 3 Травня, 2018
  • Кожен третій керівник: тільки 49% працівників Укрзалізниці безпосередньо пов’язані з виробництвом послуг 25 Жовтня, 2018
  • «Укрзалізниця» сформувала стратегію розвитку на 5 років 9 Грудня, 2016
  • За кошти Південної залізниці фінансують терористів Л/ДНР 10 Липня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук