Два тижні тому ZБК розповів про скандальні тендери Львівської і Південної залізниць на обслуговування і ремонт рейкових автобусів 620М та дизель-поїзда 630М на загальну суму в 30 мільйонів гривень. За умовами процедури переможець тендеру мав здійснювати ТО рухомого складу на виробничих потужностях залізниці за рахунок самої ж залізниці. При цьому фактично філії УЗ не цікавились ні досвідом учасників, ні наявністю достатнього і кваліфікованого персоналу.
Детально в публікації: «На свої рейки: як залізниця вирішила віддати ремонт рухомого складу фірмам з великої дороги»
Зрештою Південна залізниця після публікації скасувала закупівлю через невідповідність пропозицій учасників. ТОВ «Рейл-Технік» та ТОВ «Рент-Капітал» подали тендерні пропозиції без копій техпроцесів, погоджених з профільним департаментом УЗ.
Обидва учасники надали відповідь Департаменту приміських пасажирських перевезень, що їх технічні умови прийняті до розгляду. Тобто на даний момент вони не є погодженими і фірми не мають права виконувати подібні технологічні операції. А от чи погодить департамент техумови фірмам без реального досвіду ремонту рухомого складу?
Як відомо «Рейл-Технік» прописано в квартирі багатоповерхівки Львова, по вулиці Кменярів №3.
Цікаво, що і в тендері Львівської залізниці і в тендері Південної залізниці фірма вказала однакових 4 працівники: Дмитра Луценка, Андрія Харченко, Ігоря Олійника та Валерія Булавіна.
Як би ці 4 працівники мали б виконувати ТО і ремонт рейкових автобусів і дизель-поїздів в різних кінцях України одночасно в разі перемоги фірми у тендері? До того ж 3 з цих робітників не мають повної вищої освіти. Власне й виконати ремонт рухомого складу силами такої кількості працівників фізично не можливо, але залізницю, як бачимо, це абсолютно не лякає.
В тендері Львіської залізниці ТОВ «Рейл-Технік» поки що чекає підписання договору. Повідомлення про намір підписати контракт з фірмою залізниця опублікувала ще 25 липня. Але як ми вже знаємо, «Рейл-Технік» не має права проводити обслуговування і тим більше ремонт рухомого складу залізниці без погоджених техумов. І погодження цих техумов «Рейл-Технік» поки не має. Тож на підставі чого Львівська залізниця буде укладати договір (якщо все таки наважиться це зробити) не зрозуміло.
1 Коментар