АМКУ припинила розгляд скарг ТОВ «Максмед Інтернешнл» в чотирьох тендерах Укрзалізниці на закупівлю 950 вантажних напіввагонів. В двох процедурах Антимонопольний комітет задовольнив скаргу та відхилив пропозиції ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» і ТОВ «В.Н.В.».
Мова йде про тендер очікуваною вартістю 304,2 млн. грн., в якому приймало участь ПАТ «Крюківський ВБЗ» та тендер очікуваною вартістю 608,4 млн. грн., в якому учасником є ТОВ «В.Н.В.».
Варто зазначити, що єдиним засновником ТОВ «В.Н.В.» є ПАТ «Крюківський ВБЗ». Також «В.Н.В.» надало в тендері лист, про те, що фірма представляє інтереси крюківського заводу та поставить вагони саме виробництва «КВБЗ».
В обох тендерах скарга «Максмед Інтернешнл» стосувалася того, що тендерні пропозиції учасників не відповідали тендерним вимогам замовника. А саме в тендерній документації було зазначено, що клас міцності низьколегованих сталей важільної передачі гальма вагону повинен бути не менше 325МПа для деталей товщиною менше 20мм та 295 МПа для деталей товщиною більше 20мм.
В своїх пропозиціях «В.Н.В.» і «КВБЗ» вказали в характеристиках вагонів загальний клас міцності не менше 295 МПа. Тобто деталі товщиною менше 20мм нібито не відповідають тендерним вимогам замовника.
Уповноважений АМКУ Агія Загребельська повідомила в своєму ФБ, що колегія змушена була відхилити пропозицію крюківського заводу через цю невідповідність.
Таким чином в тендерах на виробництво 950 вантажних вагонів очікуваною вартістю 1,2 млрд. грн. лишаються тільки 4 учасники: ТОВ «Максмед Інтернешнл», ТДВ «Попаснянський ВРЗ», ПАТ «Дніпровагонмаш» та його представник ТОВ «Машбудінвест».
Читайте також: Змова року: «багатоходівка» від вагонних магнатів і оточення Грановського
1 Коментар