Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  В Україні можуть почати виробництво грузинських локомотивів

В Україні можуть почати виробництво грузинських локомотивів

ZBK 19 Липня, 2017 НОВИНИ Коментувати

Уряд Грузії і Тбіліський електровозобудівний завод проявляють зацікавленість в налагодженні виробництва локомотивів на потужностях одного з українських підприємств – повідомляє Центр транспортних стратегій з посиланням на заступника міністра інфраструктури України Віктора Довганя.

За словами посадовця, грузинське підприємство могло б організувати випуск продукції, здійснивши інвестиції в співвідношенні 50/50 з “Укрзалізницею”

“Це Тбіліський електровозобудівний завод. Вони випускають модернізовані електровози ВЛ. Раніше від міністерства економіки Грузії звучала офіційна пропозиція – локомотиви в обмін на зерно. Але ми їм пояснили, що держава Україна не продає зерно – цим займаються трейдери. Наша позиція така – ми не хочемо закуповувати тягу за кордоном, а хочемо, щоб прийшли один-два-три інвестори, які локалізують виробництво в Україні. Грузинська сторона нас почула. Інвестування може бути здійснено, наприклад, в співвідношенні 50/50 – зараз це вже можливо, коли завершена корпоратизація ПАТ УЗ. Грузинська сторона вносить гроші і надає свої технології. В перший рік вони можуть почати роботу з локалізацією виробництва на рівні 15-20%, далі – 30%, 40% і дійти до 50%. Вони завантажать таким чином свої потужності в Грузії і одночасно вийдуть на наш ринок. Їх ця пропозиція дуже зацікавила” – повідосляє Віктор Довгань.

За інформацією заступника міністра, представники грузинської сторони найближчим часом сформують проектну команду і приїдуть в Україну, де обговорять це питання безпосередньо з “Укрзалізницею”. Одним з варіантів розміщення грузинського виробництва може бути Дніпропетровський тепловозоремонтний завод.

Тбіліський електровозобудівний завод (АТ “Електровозобудівник”) – основний виробник електровозів постійного струму на пострадянському просторі. На підприємстві вироблено понад 4,5 тисячі магістральних електровозів постійного струму, таких, як ВЛ8, ВЛ40, ВЛ10, ВЛ10У, ВЛ11, ВЛ11М, ВЛ15.

В 2008 році АТ “Електровозобудівник” за ініціативою Укрзалізниці почав виробництво сучасних електровозів ВЛ11М6, які були виготовлені в кількості 6 екземплярів та передані на Придніпровську залізницю.

Раніше повідомлялося, що китайський виробник рухомого залізничного складу CRRC Corp. виступив з пропозицією по модернізації українських локомотивів. Також китайці запропонували надати УЗ електровоз для тестової демонстрації.

Пізніше В. Довгань уточнив, що УЗ розробляє інвестиційний план з General Electric по тепловозам. Тому з Китаєм йшлося саме про модернізацію електровозів. При цьому китайська сторона пропонувала варіант кредитивування в китайському банку на придбання локомотивів їх виробництва. Тоді ж як українська сторона наполягає на створенні спільного виробництва з локалізацією від 10 до 60% виробництва в Україні на заводах Укрзалізниці.

При цьому за даними ЦТС помітних зрушень в реалізації жодного з цих проектів поки не відбулося.

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Історія першого мільйону «Максмед інтернешнл» 24 Травня, 2017
  • Аналіз закупівель дизпалива в 2018 році 9 Січня, 2019
  • Run, Войцех, Run. Чи піде Балчун з “Укрзалізниці” 13 Червня, 2017
  • Кременчуцький продавець опалювальних систем обслуговує устаткування для ремонту швидкісних поїздів 17 Серпня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Списані німецькі електрички кращі, ніж українські після капітального ремонту 20 Вересня, 2017
  • Міфи і реальність: як варто сприймати контракт УЗ і GE 26 Лютого, 2018
  • Суд визнав незаконним виведення „Укрзалізниці“ з-під контролю Мінінфраструктури – Омелян 5 Серпня, 2017
  • Готельно-ресторанний комплекс, зведений на кошти Укрзалізниці, продовжує працювати “на ліво” 8 Лютого, 2018
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук