Центр забезпечення виробництва продовжує реалізацію металобрухту через приватний електронний майданчик «Tab». В червні філія УЗ провела два великі аукціони на продаж сталевого брухту на 229,04 млн грн. – передають “Наші гроші“.
Нагадаємо, що на початку року державний “Сетам” позиввся до Укрзалізниці щодо неправомірного визначення майданчику для сбуту. Наразі є лише 2 державних ресурси – “Сетам” і “ProZorro.Продажі”. Проте Укрзалізниця вирішила замовити послуги приватної ІТ-фірми на розробку окремого майданчику для реалізації металобрухту.
В червневих аукціонах переможцями стали ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та ТОВ «Метінвест-ресурс».
«Інтерпайп НТЗ» виграло аукціон на 22 500 тонн сталевого брухту на суму 113,17 млн грн. Компанія Віктора Пінчука придбала по 5 029 грн. за тону сталевий брухт №4, вид №4 – це колеса, бандажі, рами, балки залізничного рухомого складу, непридатні для подальшого використання. «Інтерпайп» є найбільшим постачальником колес і бандажів для «Укрзалізниці».
Єдиним конкурентом на аукціоні був ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», який не зробив жодного кроку по підвищенню ціни. Відтак «Інтерпайп» виграв аукціон піднявши цну лише на 1%.
“АрселорМітал” належить німецькому ArcelorMittal Duisburg та не перемагає в тендерах Укрзалізниці.
ТОВ «Метінвест-ресурс» Ріната Ахметова виграло аукціон на 24 000 тонн сталевого брухту на суму 115,87 млн грн. Йдеться про брухт сталевий №3 вид №3, який по 4 828 грн./т придбав найбільший постачальник рейок «Укрзалізниці».
Єдиним конкурентом на аукціоні було ПАТ «Інтерпайп НТЗ» Пінчука, яке жодного разу не підняло ціну, відтак торги завершились вище початкової ціни лише на 1%.
Вартість одного кілограму вигтовленої нової рейки складає близько 26 гривень. Бандажі ж колісних пар коштують понад 80 гривень за кілограм. Таким чином заводи без конкуренції отримали сировину за цінами, що є значно нижчою за вартість металу в готовій продукції після переплавки та оброблення.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.