ПАТ «ДТРЗ» останній тепловозоремонтний завод, який перебуває у власності Укрзалізниці. Враховуючи, що на УЗ експлуатуються понад 1100 тепловозів, більшість з яких далеко за межею свого терміну служби потреба залізниці в якісному виробництві, здатному відновлювати і проводити капітальний ремонт цих тепловозів нібито очевидна.
За даними звіту підприємства ПАТ «ДТРЗ» в минулому році відремонтував 42 тепловози Укрзалізниці, вартість ремонту яких складає 310 мільйонів гривень. Тобто в середньому капітальний ремонт одного тепловоза обійшовся в 7,3 мільйонів гривень.
З них майже 40% – вартість матеріалів і запасних частин, необхідних для ремонту. Проте на державних публічних тендерних майданчиках ми не знайдемо жодної інформації про закупівлі підприємства від 2015 року.
Отже близько 125 мільйонів гривень ДТРЗ минулого року міг витратити в обхід публічних процедур і жодної інформації про ці закупівлі ми не знайдемо.
Надмірна «таємничість» Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу викликає додаткові питання до ефективності роботи підприємства, яке має відкриту кримінальну справу.
Так за інформацією слідства ДТРЗ укладав контракти з фіктивними фірмами на суму 34 мільйони гривень, які були конвертовані в готівку. Потім посадові особи, зловживаючи своїм службовим становищем, заволоділи зазначеними коштами держпідприємства. Слідство у справі поки не дійшло свого логічного завершення, проте ситуація з розкраданням 34 мільйонів має насторожувати.
Головою правління ДТРЗ з 21.12.2016 року є колишній директор ТОВ «Промислова інвестиційна компанія «Енерго-Інвест» Володимир Бойчук.
Фірма «Енерго-Інвест» займається постачанням труб і паливних брикетів. До цього пан Бочук працював у Державному земельному кадастрі. Жодної інформації про наявний досвід роботи на залізниці до керівної посади на ДТРЗ у нинішнього Голови правління в біографії не зазначений.
Більше того Володимир Бойчук не подав електронну декларацію, хоч був зобов’язаний зробити це до першого травня, як керівник державного ПАТу. Отже не тільки завод ховається «у тіні», а і його керівник.
Членом правління ДТРЗ є Іренуш Василевський, який входить і у правління Укрзалізниці. Іншими членами правління заводу є заступник начальника Департаменту локомотивного господарства Укрзалізниці Віктор Лесик, юрисконсульт Департаменту корпоративного управління Укрзалізниці Марина Гутіна та член ревізійної комісії ДТРЗ Олена Гомон – начальник фінансово-економічного департаменту Укрзалізниці.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.