Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  Дизельпоїзди – вітчизняні чи польські?

Дизельпоїзди – вітчизняні чи польські?

ZBK 16 Березня, 2017 НОВИНИ Коментувати

На нашому сайти нещодавно була опублікована стаття про намір “Укрзалізниці” купити шість дизельних поїздів, що не може не радувати всіх клієнтів найбільшого державного підприємства України. Адже з оновленням рухомого складу підвищиться комфорт пасажирів, покращаться умови роботи для залізничників, а також це давно омріяний запуск економіки та збільшення робочих місць. Наша редакція спробувала розібратись чи все так чудово, як здається на перший погляд.

Згідно з “Програмою оновлення рухомого складу ПАТ “Укрзалізниця” на період до 2021″ залізниця має купити 26 таких поїздів. Тобто підприємство, яке зможе розробити та постаити таку кількість дизельних поїздів зможе заробити не тільки на виготовленні, а ще й на ремонті.

Результати тендеру будуть відомі в травні, але скандал навколо нього вже розгорівся.

У січні 2017 року на засіданні Науково-технічної ради УЗ під-час розгляду “Програми оновлення рухомого складу ПАТ “Укрзалізниця” на період до 2021″ представники національного комітету звернули увагу управління УЗ, що пропозиція Департаменту приміських пасажирських перевезень прямо посилається на конструкцію польських рейкових автобусів 620М та 630М фірми PESA.

Єдине підприємство в Україні, яке здатне виграти тендер це ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” зі своїм поїздом ДПКр-2. Цей дизельний поїзд експлуатується вже більше року на “Львівській залізниці”, але під вимоги тендеру він не потрапляє бо має деякі технічні розбіжності. Також  ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” не влаштовують строки поставки продукції, адже вагонобудівникам треба за пів року побудувати шість поїздів, а виготовлення однієї закордонної дизельної установки займає близько року.

За інформацією керівництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” на прохання вітчизняного вагонобудівного підприємства керівництво “Укрзалізниці” навідріз відмовляється вносити будь-які корективи в тендерну документацію і одночасно з тим вноситься умова, яка дозволяє поставку поїзда без сертифікату відповідності, що суперечить Закону України “Про залізничний транспорт”.

Також цікаво те, що конструкційно схожі з тендерною документацією, польські рейкові автобус 620М вироблений в кількості 11 шт. з яких експлуатується тільки 6 шт. через відсторонення від експлуатації п’яти та 630М вироблені в кількості 2 шт. з яких в експлуатації тільки один. На даний момент також відсутня ремонтна база на території України для такого рухомого складу. Їх аналогом у формі дизель-поїзда є 730M (PESA 730M). Ймовірно під які розроблено тендерну документацію залізниці.

Тож таке технічне рішення  “Укрзалізниці” може призвести до вагомих економічних втрат – залізниця може отримати рухомий склад недостатньої надійності з відсутньою моделлю їх економічного утримання. Не забуваємо, що понад мільярд гривень у випадку закупівлі польської техніки покине кордони України і податки за них будуть сплачені в польський бюджет.

 

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Суд поновив звільненого заступника керівника тендерного комітету ЦЗВ 10 Березня, 2017
  • Третій зайвий: Неочікуваний учасник тендеру руйнує гармонію закупівлі на 2,6 млн. грн. 5 Травня, 2020
  • Залізниця закуповує неякісне електрообладнання для локомотивів лобіюючи сумнівні фірми 15 Березня, 2018
  • «Укрзалізниця» безпідставно переплатила ТОВ «Вог Аеро Джет» 92 млн грн 20 Жовтня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Придніпровська залізниця за 4,7 мільйони замовила розробку положення про поводження з лісонасадженнями 25 Липня, 2019
  • Укрзалізниця купує російські профілі для бандажних кілець 6 Листопада, 2019
  • УЗ замовляє на 75 мільйонів бухгалтерських та землевпорядних послуг 13 Лютого, 2019
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук