Продовжуючи підведення закупівельних підсумків року редакція ZБК звернула увагу на державне підприємство з 155-ти річною історією – ПрАТ “Львівський локомотиворемонтний завод”. 100% його акцій належить державній компанії “Укрзалізниця”.
Завод “реанімувався” в вересні поточного року, до цього чотири роки жодної покупки не було зроблено. За 4 місяці відносно активних закупівель ПрАТ “Львівський локомотиворемонтний завод” витратило більше 54 мільйонів гривень на потреби ремонтного процесу.
Постачальник | Продукція або послуги | Сума, тис. грн. |
ТзОВ “ТПК Промдизель” | бандажі | 33 939,4 |
ТзОВ “НВО Система Енерго” | ремонт трансформаторів | 5 051,1 |
ТзОВ “Донецькспецсталь” | бандажі, заготовки зубчатич колес | 3 900,0 |
ТзОВ “Вишгородське підприємство транспортних технологій” | підшипники, компенсатори | 3 686,3 |
ПП Машинерія ТМ | контактори | 2 013,6 |
ПП “Аконіт-ДС” | профіль бандажних кілець | 1 080,9 |
ТзОВ “Оріон ЛТД” | фрези | 1 008,0 |
ТОВ “ІСТ ЛОУД ГРУП” | круглий профіль | 743,7 |
ТзОВ “Укравтозапчастина” | ківш, щітка, фронтальний навантажувач | 684,0 |
ТОВ “НВП”Укрпромвпровадження” | акумуляторні батареї | 531,9 |
ТзОВ “MEDCOM” | плати, запобіжники, варістори | 496,2 |
ТзОВ “ТД Заряд” | реле | 422,8 |
ТОВ Охоронна Компанія “Альфа Безпека” | охоронні послуги | 235,0 |
ТОВ “Анвард Індастріал Груп” | насоси | 209,4 |
Найбільшу суму завод віддав ТзОВ “ТПК Промдизель” – більше 33 мільйонів гривень, а це майже 63% від всіх витрачиних коштів. ТзОВ “ТПК Промдизель” зареєстрована в м. Харків, має чотирьох власників один з яких, Коптєв Олександ Іванович, являється керівником. Промдизель не працював з державними підприємствами до 2016 року, але з червня поточного року уклав 9 угод одразу з чотирма: КП “Салтівське трамвайне депо” на 847,4 тис.грн., КП “Жовтневе трамвайне депо” на 968,9 тис.грн., КП “Миколаївелектротранс” на 349,8 тис.грн. та ПрАТ “Львівський локомотиворемонтний завод” на 33,9 мільйона грн. Навіть з огляду на велику суму закупівлі, львівський завод не захотів проводити тендер, а “заплющивши очі” скористався шпаринами в законодавстві і віддав бюджетні гроші ТзОВ “ТПК Промдизель”, яке відіграло роль посередника між польською компанією “Хута Банкова” щодо поставки бандажів колісих пар.
Друге місце по витраченим коштам займає ТзОВ “НВО Система Енерго”, також новачок в державних закупівлях, існує з грудня 2015 року і вже отримало від львівського заводу трохи більше 5 мільйонів гривень на ремонт двох трансформаторів на електровози ВЛ40У та десяти трансформаторів на ВЛ80Т. Це єдине державне підприємство з яким працює ТзОВ “НВО Система Енерго”. Нам також не вдалося знайти сайт компанії, чи будь-яке згадування про результати її виробничої діяльності.
Третє місце в нашому “ТОП-витрачених коштів без тендеру” стало ТОВ “Донецькспецсталь” з 3,9 мільйонами гривень, які воно отримало за заготовки зубчатого колеса та бандажі.
«Донецькспецсталь» є дилером російського ВАТ «ЄВРАЗ Нижньотагільський металургійний комбінат». Раніше вона була зареєстрована у Донецьку, але тепер має офіційну адресу в Дніпрі. Незмінним власником є донеччанин Олексій Морщагін. Його батько Валерій Морщагін був директором і співзасновником ТОВ «Донбас Плюс», контрольованого екс-нардепом Валентином Ландиком (Партія регіонів). Підприємство виробляло холодильники «Донбасс» і «Днепр».
Олексій Морщагін також відомий як давній бізнес-партнер по ТОВ «Інтер-Брок» Сергія Бульди, який був завідувачем сектору по роботі з підвідомчими організаціями Мінрегіонрозвитку. На цю посаду його призначили в серпні 2011 року, коли міністром став екс-губернатор Донецької області Анатолій Близнюк.
У 2011 році «Донецькспецсталь» отримала підрядів на 88,57 млн грн. Після довгої перерви вона повернулася на тендери в липні 2015 року й відтоді виграла їх на 77,85 млн грн.
Про те як “Донецькспецсталь” стало постачальником залізниці більш детально в попередній статті ZБК.
Не можемо не повідомити читачеві інформацію про перший контракт з відомою польською фірмою “MEDCOM”. Ця компанія вперше поставила свою продукцію на українське державне підприємство. Локомотиворемонтний завод замовив у неї комплектуючих на 496,2 тис.грн.
Також дуже цікава закупівля відбулась у ТзОВ “Укравтозапчастина”. Вона привернула увагу редакції своєю специфічною продукцією. Перейшовши на офіційний сайт можемо бачити каталог з актуальними цінами (актуальність перевірена автором в телефонному режимі), які відрізняються від вказаних в договорі:
– навантажувач фронтальний TUR-3В в договорі коштує 195 000,06 грн. з ПДВ, а на сайті вказана ціна 95 000,04 грн. з ПДВ.
– ковш Т-426 1.4м в договорі коштує 40 120,08 грн. з ПДВ, а на сайті вказана ціна 14 000,04 грн. з ПДВ.
– відвал для снігу OL.PS 2.3E в договорі коштує 37 000,08 грн. з ПДВ, а на сайті вказана ціна 30 600,00 грн. з ПДВ
Тож перші чотири місяці “відновлення” ПрАТ “ЛЛРЗ” поки що не всиляють особливого оптимізму, а деякі закупівлі тягнуть на кримінальну відповідальність, про що ZБК обов’язко проінформує правоохоронні органи.
1 Коментар