«Українська залізнична швидкісна компанія» в системі prozorro опублікувала переговорну процедуру на проведення поточного ремонту в обсязі ПР-3 двом електропоїздам ЕКр1 на суму 34 млн грн.
Безальтернативним виконавцем робіт став виробник тих же електропоїздів, ПАТ “Крюківський Вагонобудівний Завод” (ПАТ “КВБЗ”).
Не проведення тендерної процедури обумовлено висновком Торгово-промислової палати України від 06.02.2018 № 394/08.0-7.3 щодо єдиного підприємства в Україні, яке надає/виконує послуги/роботи з технічного сервісу, різних видів обслуговувань, поточного ремонту, деповського ремонту та капітального ремонту вагонів двосистемних електропоїздів серії ЕКр1.
З наявної в звіті документації достеменно не відомо, які саме роботи будуть виконуватись, проте чітко вказане місце виконання ремонту – депо “Дарниця”.
У цьому році “УЗ” вже підписала договір на надання послуг з технічного обслуговування даних електропоїздів сумою 13,7 млн грн.
Останній договір на проведення поточних ремонтів в обсязі ПР-1 та Пр-2 електропоїздам ЕКр1 на 1,7 млн грн. був підписаний восени минулого року.
Нагадаємо, що “Укрзалізниця” почала експлуатацію електропоїздів
ЕКр1 у 2013-му та 2014-му роках. Вартість кожного тоді становила близько 25 млн. дол.
За час експлуатації двох електропоїздів на їхнє обслуговування та ремонт Укрзалізниця заплатила ПАТ “КВБЗ” більш як 138 млн грн.
Нагадаємо, що наприкінці 2018 року залізниця Франції придбала семивагонні швидкісні електропоїзди Francilien, виробництва Bombardier Transportation, близько 8 млн. дол. за одиницю.
1 Коментар