«Придніпровська залізниця» провела тендер на модернізацію снігозбиральної колійної машини СМ-2 очікуваною вартістю 1,7 млн. грн.
Згідно з тендерною документацією модернізація колійної машини полягає в заміні дизельного двигуна на відремонтований.
В тендері брало участь тільки два підприємства: ТОВ “Завод “Трансмаш” та АТ “Івано-Франківський локомотиворемонтний завод”.
За результатами тендеру перемогу отримало ТОВ “Завод “Трансмаш” з пропозицією всього на 30 тис. нижчою від очікуваної вартості.
За даними сайту “Наші гроші”, основна частина акцій «Трансмашу» розподілена між трьома власниками.
По 24% мають австрієць Карл Контрус та австрійська компанія «Нота Бетайлігунген ГмбХ» (Nota Beteiligungen GmbH), яка за даними австрійського реєстру компаній записана на Арменака Утюдьяна (Armenak Utudjian), юриста віденської фірми «Graft&Pitkowitz».
Ще 48% акцій має дніпровське ПАТ «Тако», основними власниками якого є директор ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод» Сергій Тараненко та акціонер цього заводу Загід Краснов.
Нагадаємо, наприкінці 2012 р. Краснов агітував за Митний союз із тодішнім нардепом від Партії регіонів Олегом Царьовим, кумом Володимира Путіна Віктором Медведчуком та радником російського президента Сергієм Глазьєвим.
Також серед засновників ТОВ “Завод “Трансмаш” вказані Сокол Юрій Олександрович, який мешкає в окупованому місті Горлівка та кіпрська фірма Берінтон Коммершел ЛТД.
Формальну конкуренцію в тендері “Трансмашу” складав комунальний АТ “Івано-Франківський локомотиворемонтний завод”. Обидва учасники дуже часто зустрічаються в тендерах. Так зі 100 лотів за які змагалося ТОВ “Завод “Трансмаш” у 56-ти конкуренцію йому складало АТ “Івано-Франківський локомотиворемонтний завод”.
Раніше “Івано-Франківський локомотиворемонтний завод” також розігрував тендери з приватним ТОВ “МОК” на ремонт колісних пар електро і дизель-поїздів. Що свідчить про тісну дружбу комунального заводу з приватними фірмами.
Згідно тендерної пропозиції переможця заміна одного дизеля колійної машини обійдеться залізниці в 1,65 млн. грн. з ПДВ.
На снігозбиральній колійній машині СМ-2 встановлено дизельний двигун 1д-12-300, потужністю 200кВт. За 1,5 млн. грн. можна придбати новий дизель-генератор американського виробника Caterpillar серії DE275E0 такої ж потужності і схожих характеристик. До того ж у вартість Caterpillar окрім самого двигуна також включені ціна генератора та системи управління.
Дизель-генератори виробника John Deere з такими ж характеристиками будуть вполовину дешевшими за відремонтований дизель від “Завод “Трансмаш”.
При цьому в тендерній документації відсутня інформація про рік виробництва та серійний номер дизеля, який заплановано встановити на колійну машину, тому встановити доцільність такої “модернізації” проблематично.
Чому замовника ремонту не цікавить рік виробництва встановленого двигуна складно пояснити. Ще більше дивує те, що гарантійний термін на замінений двигун складає всього 12 місяців.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.