Наприкінці липня редакція ZБК оприлюднила розслідування про тендери Львівської та Південної залізниці на проведення технічних обслуговувань та поточних ремонтів рейкових автобусів 620М та дизель-поїздів 630М.
Зокрема за матеріалами розслідування стало відомо, що переможець тендеру Львівської залізниці ТОВ «Рейл-Технік» зареєстрований в квартирі будинку в центрі Львова. Також фірма вказала, що має штат всього з чотирьох працівників.
Згідно проекту договору Львівська залізниця передавала в безкоштовне використання свої ремонтні цехи та за власний кошт здійснювала ремонт обладнання. Таким чином квартирне підприємство без досвіду і штату, ймовірно, намагалися використати для привласнення близько 16 мільйонів гривень.
За тією ж схемою проходив і тендер Південної залізниці.
Наразі обидва тендери скасовані.
Львівська залізниця 16 серпня розмістила в системі ProZorro протокол відміни закупівлі через «відсутність подальшої потреби в закупівлі».
«Дата прийняття рішення: 14.08.2017
Причини: відповідно до частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VІІІ (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг)».
Південна залізниця 8 серпня скасувала процедуру через відсутність погоджених в Департаменті приміських перевезень Укрзалізниці технологічних процесів на виконання ТО та ПР мотор-вагонному рухомому складу.
Колектив «Zалізниці без корупції» звертається до керівництва ПАТ «Українська залізниця» з вимогою провести належне розслідування випадку акредитації учасників в закупівлі послуг технічного обслуговування рухомого складу Львівської залізниці без належного досвіду, затверджених технологічних процесів та підтвердження спроможності виконання робіт належної якості (наявність відповідного штату кваліфікованих працівників та наявність виробничої бази).
1 Коментар