Регіональні філії та «Центр забезпечення виробництва» УЗ за 2017 рік уклали договори на постачання запчастин рухомого складу на суму понад 500 мільйонів гривень.
Згідно даних системи ProZorro за кодом закупівель «Частини залізничних локомотивів і рухомого складу» є однією з найнепрозоріших груп закупівель. Середня кількість учасників в тендерах цієї групи складає тільки 2,08. Тобто в середньому в 96% випадках тендер розігрують тільки 2 учасники.
Загальна економія тендерів становить близько 2%, що в 1,5 рази гірше ніж в інших тендерах залізниці.
Найбільшими переможцями цих тендерів є:
ТОВ «НТП «Трансінвест»(запчастини вагонів та електропоїздів) – 89 млн. грн.
ТОВ «ТД «БМЗ»(запчастини тепловозів) – 85 млн. грн.
ТОВ «Техноекотрейдінг» (запасні частини дизель-поїздів та гальмівного обладнання) – 71 млн. грн.
ТОВ «ТД «Будком» (гальмівні колодки) – 35 млн. грн.
ТОВ «Омега Алькор» (запчастини електровозів та електропоїздів) -35 млн. грн.
ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» (гальмівні колодки) – 18 млн. грн.
ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (запчастини вагонів) – 18 млн. грн.
ТОВ «Красилівський ливарний завод» (гальмівні колодки) – 17 млн. грн.
ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» (гальмівні колодки) – 14 млн. грн.
ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод» (запчастини тепловозів та дизель-поїздів) – 13 млн. грн.
При цьому забезпечення локомотиворемонтної бази Укрзалізниці залишається в одному з найгірших станів.
Нагадаємо нещодавно СБУ та ГПУ звинуватили заступника керівника Департаменту локомотивного господарства залізниці в організації закупівлі неліквідних запчастин на 100 мільйонів гривень. До того СБУ також викрила схему закупівлі залізницею непридатних гальмівних колодок у ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» на 20 мільйонів гривень.
Також відкриті десятки кримінальних справ щодо закупівлі запчастин рухомого складу за завищеною вартістю.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.