Довкола орбіти Укрзалізниці обертаються цілі сузір’я приватних компаній, які спеціалізуються на специфічних послугах залізниці. Дуже часто ці компанії засновані колишніми керівниками УЗ, бізнесові успіхи яких так чи інакше пов’язані з “доброю волею” їх наступників.
У вересні Донецька залізниця оголосила тендер на проведення ремонтно-відновлювальних робіт ліній зв’язку на дільниці Комиш-Зоря-Волноваха.
Найнижчою пропозицією стала ціна 16,39 мільйонів гривень, запропонована ТОВ «БТК Рембут». Щоправда її Донецька залізниця відхилила через нібито невідповідність заявки вимогам тендерної документації, натомість уклавши контракт на 18,3 мільйони гривень з ТОВ «НВП «Залізничавтоматика». Тобто сума переплати становила цілих 1,9 мільйони.
Директором “Залізничавтоматики” є Віталій Гаєвський, який раніше працював керівником Південної залізниці та був керівником Полтавської облорганізації партії «Відродження». В той час партію очолював також екс-керівник Південної залізниці, нардеп-мажоритарник Віктор Остапчук. ЗМІ називають Гаєвського наближеним до Остапчука та вказують на наявність старих зв’язків з нинішнім керівництвом залізниць.
Всього «Залізничавтоматика» на вигравало держтендерів на 100 мільйонів гривень.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.