Філія “Центр забезпечення виробництва” провела тендер з публікацією англійською мовою на закупку гальмівних колодок типу “Ф” для електропоїздів, очікуваною вартістю 29 млн. грн.
В тендері забажало взяти участь три фірми: ТОВ “ТД”БУДКОМ”, ТОВ “ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП”, ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД “ТРІБО”.
Під час перевірки тендерної документації учасників, не допущено до тендеру єдину фірму, яка пропонує вітчизняну продукцію – ТОВ “ТД”БУДКОМ”.
Самі ж торги відбулись без сюрпризів, ТОВ “ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП” та ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД “ТРІБО” запропонували, до копійки, однакову ціну. Така манера участі в тендерах є звичною для “ТРІБО”, але на цей раз перемогу отримав саме ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП з ціновою пропозицією, яка рівна очікуваній.

ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП зареєстрована всього рік тому, проте у послужному списку фірми вже значиться 8 контрактів на загальну суму 20 млн. грн. Всі договори були підписані виключно з філіями Укрзалізниці.
Місцем реєстрації значиться місто Київ, проспект Відрадний, будинок №95Г. Гєра Сергій Геннадійович є власником фіри-переможця.
Обидва, допущені до торгів, учасники пропонують гальмівні колодки білоруського виробництва та у своїй тендерній документації надали сертифікати представництва ЗАТ “Гомельський вагонобудівний завод”.


Таким чином учасники торгів являються пов’язаними спільним комерційним інтересом.
Мало того, недопущена до торгів фірма “БУДКОМ” подала скаргу в АМКУ, де надала лист від “ТРІБО” у якому даною фірмою було надано право використання креслень для переможця тендеру – “ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП”.

Таким чином стає зрозуміло, чому не відбувались торги при однакових пропозиціях учасників.
В заперечення на скаргу в АМКУ Укрзалізниця зазначила, що лист про надання прав використання креслень не надавався в тендерній документації учасників. Водночас залізничники нічого не написали про спільне представництво одного виробника.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.