Філією «Донецька залізниця» було проведено мультилотовий тендер на закупівлю запасних частин до тепловозів ЧМЕ3, а саме фарфорових ізоляторів та малих і великих опор на 1,9 млн. грн.

За право постачати замовнику ізолятори змагалися дві фірми ТОВ “КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО” та ТОВ “ПЛЮСРЕМТРАНС”. Заявки учасників були подані одночасно, з різницею лише в три хвилини.

ТОВ “ПЛЮСРЕМТРАНС” запропонували нищу ціну, порівняно з суперником, проте їхня пропозиція була відхилена по причині не надання ряду документів. Таких як: довідка про виконання аналогічних договорів, тендерна пропозиція, банківська гарантія. Більше того, фірма не надала жодної технічної документації.

Можна зробити припущення, що “ПЛЮСРЕМТРАНС” взяло участь у закупівлі лише для створення конкуренції, заздалегідь відомому переможцю. Оскільки фірма, доволі таки, підозріла. Вона була створена лише 11 місяців тому, зареєстрована у квартирі, де числиться ще 21 суб’єкт і жодного разу не була визнана переможцем у 22-х тендерах, де брала участь.

Натомість ТОВ “КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО” неодноразово перемагала у оголошених УЗ закупівлях. До речі, компанія займається різними видами виробництва, а основний вид діяльності оптова торгівля.
Стосовно другого лоту, на закупівлю опор, також відзначаємо цікаві факти.
Обидва учасники, ТОВ «ЕЛТРАНС Україна» та ТОВ «Уніоптим» подають, майже, одночасно ідентичні цінові пропозиції.


Ці два учасники разом вже брали участь у тендері «Донецької залізниці» на закупівлю частин до тепловозів, і ЗБК про це вже писала, оскільки тоді також не обійшлося без порушень. І не зважаючи на розкриття порушень, УЗ знову повторює свої помилки.
1 Коментар