В 2018 році «Українська залізниця» витратила трохи менше 1,1 млрд. грн. на виконання капітальних ремонтів локомотивів. Середня вартість одного капітального ремонту локомотива склала 9,3 млн. грн.
Ці дані надала УЗ у відповідь на запит ZБК.


Найбільше в минулому році відремонтували магістральних електровозів ВЛ80 (39 одиниць) та маневрових тепловозів ЧМЕ3 (39 одиниць).
Не пощастило ж магістральним тепловозам – за весь рік відремонтували лише 2 тепловози серії 2ТЕ116, та жодного магістрального тепловозу інших серій.
Найдорожчим виявився капітальний ремонт магістрального тепловозу 2ТЕ116 – 17,65 млн. грн без ПДВ. Або 21,2 млн. грн з урахуванням податку на додану вартість. Найдешевшим виявився ремонт маневрового тепловозу серії ЧМЕ3 – трохи менше 5 мільйонів без ПДВ.

При цьому загальний рівень зношеності магістральних тепловозів складає близько 95%. А для забезпечення перевезень компанія потребує близько 2,5 тисяч магістральних та маневрових локомотивів.
Під час звіту Євгена Кравцова про плани на 2018 рік, він зазначав, що загалом УЗ планує за 18-й рік відновити 237 локомотивів, придбати 30 тепловозів та 2 електровози. Тобто залізниця в 2 рази не виконали свої плани з відновлення тяги.
3 коментарі