Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  АНАЛІТИКА  /  УЗ хоче підняти вартість квитків в 2 рази: чи конкурентними будуть перевезення

УЗ хоче підняти вартість квитків в 2 рази: чи конкурентними будуть перевезення

ZBK 11 Лютого, 2019 АНАЛІТИКА Коментувати

АТ «Українська залізниця» днями повідомила, що цього року планує підвищити тарифи на пасажирські перевезення на 25%. А загалом, для того, аби зробити пасажирські залізничні перевезення прибутковими, треба підняти вартість проїзду в 2 рази. ZБК вирішило перевірити на скільки вигідно їздити поїздами зараз і чи не втратить залізничний транспорт позиції після реалізації планів керівництва УЗ.

Для порівняння було обрано основні маршрути, які сполучають столицю з обласними центрами. На цих маршрутах ми порівняли вартість залізничних квитків і вартість проїзду автотранспортом.

Вартість та час проїзду (ціни на початок лютого 2019):

Натисність щоб відкрити в повному розмірі

Звичайні поїзди

За нинішніми цінами проїзд звичайним поїздом в плацкартному вагонів виявиться в середньому на 50% дешевше ніж автобусом. Проте час в дорозі буде трохи довшим. Середній час маршруту звичайного поїзда на годину довший за проїзд автобусом.

На користь плацкартного вагону, окрім низької ціни, також грають наявність першочергових зручностей і значно більший простір ніж в автобусах. Проте комфорт в плацкартних поїздах далеко не всім до смаку.

На боці автобусних перевезень – значно більша частота рейсів і можливість підбирати зручний час відправлення під свої плани.

В купейному вагоні пасажирського поїзда середня вартість проїзду на 10% дешевша від автобусу. Час в дорозі так само в середньому на годину  довший за поїздку автобусом, але тут ви отримуєте значно кращий комфорт порівняно з плацкартним вагоном.


Натисність щоб відкрити в повному розмірі

Швидкісні поїзди

Подорожуючи другим класом в швидкісному поїзді ви заплатите майже так само, як і в купейному вагоні звичайного поїзду чи в автобусі, але швидкість вашої поїздки буде значно вищою. В середньому час руху швидкісного поїзда на 2 години менший за поїздку автобусом і на 3 менший від звичайних пасажирських поїздів.

Замість власної полиці купейного вагону ви отримаєте крісло і достатньо населений вагон, але простору і зручностей все одно значно більше ніж навіть в комфортному автобусі.

Недоліком швидкісних поїздів є те, що курсують вони по обмеженому переліку маршрутів. Тому не завжди є можливість скористатися цим видом послуг.

Якщо ви забажаєте місце в першому класі швидкісного поїзду, то заплатити доведеться  на 50% більше. Але ви отримуєте підвищений комфорт і все ту ж швидкість поїздки.


Натисність щоб відкрити в повному розмірі

Прискорені поїзди

На залізниці є й найдорожчий вид перевезень – поїзди класу люкс, або фірмові. Вартість проїзду в таких поїздах на 40-220% дорожче від поїздки автобусом (залежно від типу вагона).

Проте, якщо вам не шкода заплатити 1300 гривень за проїзд до Одеси чи Івано-Франківська, то чому б і ні. За ці кошти ви отримає фірмовий поїзд, спальний вагон і відповідну атмосферу.

Щоправда час в дорозі буде значно довшим від швидкісного поїзда. Лише за окремими маршрутами люксові поїзди випереджають автобуси.


Натисність щоб відкрити в повному розмірі

Після підвищення

Анонсоване підвищення вартості проїзду в поїздах цього року в розмірі 25% скоріше за все кардинально не вплине на баланс сил між автобусними і залізничними перевезеннями. Звісно багато чого залежить від цін на паливо, так як вартість квитків в міжміських автобусах значно мобільніша від залізничних тарифів.

На боці залізниці залишаються найшвидший і найдешевший варіанти. Автобусні перевезення залишаються більш привабливими для тих, кому важлива можливість обрати зручний час для відправлення.

Проте, якщо уявити, що вартість квитків на залізничних маршрутах все ж зросте в 2 рази, як зазначають в УЗ – для беззбитковості цього виду перевезень, то ми отримаємо повільні плацкартні вагони за ціною автобусу, з дуже специфічним сервісом і більш комфортні поїзди, вартість квитків в яких наближатиметься до авіасполучення. За таких умов залізниця однозначно програє битву за ринок пасажирських перевезень не тільки автобусам, а й літакам.

Позначки:тарифи
Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Піврічний підсумок закупівель “Укрзалізниці”

    28 Липня, 2020
  • Навіщо залізниці потрібна автоматизація в розподілі вантажних вагонів

    3 Липня, 2020
  • Молдова купила американські тепловози на значно вигідніших умовах ніж Укрзалізниця

    1 Липня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • 100 мільйонів за непоставлений товар: таємниці закупівлі пального для поромів Укрзалізниці 6 Березня, 2018
  • Неякісне пальне для залізниці: “Трейд Коммодіті” підозрюють у постачанні “брудного” палива 27 Березня, 2017
  • Собаки “Львівської залізниці” зїдять 1,3 мільйони гривень 8 Грудня, 2017
  • “Зрада тижня” від Одеської залізниці 18 Квітня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому. Частина ІІ: «Операція корпорація» 25 Березня, 2019
  • Залізниця заплатила 108 мільйонів за неіснуючі товари і послуги – ДФС 21 Травня, 2018
  • Нові “прокладки” Дубневичів в тендері на рейкові кріплення мають “проблемні документи” 18 Травня, 2017
  • ЄБРР виділить 4 мільярди гривень на закупівлю вантажних вагонів для УЗ 13 Червня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук