Філія «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» уклала договір з АТ «Дніпровагонрембуд» на ремонт 6 систем кондиціонування пасажирських вагонів, загальною вартістю 14,9 млн. грн. Про це повідомляють «Наші гроші», з посиланням на систему ProZorro.
Договір укладено після проведення тендеру, в якому єдиним конкурентом «Дніпровагонрембуд» було ТОВ «ДВРБ-Сервіс».
ТОВ «ДВРБ-Сервіс» зареєстроване за однією адресою зі своїм конкурентом по тендеру – м. Дніпро, вул. Універсальна №10. Згідно реєстраційних даних «ДВРБ-Сервіс» винаймає кімнату №1-12 в адміністративній будівлі АТ «Дніпровагонрембуду». До того ж назва «ДВБР-Сервіс» може розшифровуватись як «Дніпровагонрембуд-Сервіс».
Звісно, що обидва учасники пропонували майже ідентичну ціну і не конкурували між собою в аукціоні.
Згідно тендерної пропозиції від АТ «Дніпровагонрембуд» вартість ремонту одного кондиціонера вагона складає 2 488 800 грн. з ПДВ.

Минулого року залізниця купувала нові системи кондиціонування пасажирських вагонів по 1,2 млн. грн. Тобто в 2 рази дешевше від ремонту старих кондиціонерів, який замовляє «Пасажирська компанія» зараз.
При цьому вартість капітального ремонту всього пасажирського вагону зі системою кондиціонування складає 12,9 млн. грн.
Виконавець надав калькуляцію вартості робіт по ремонту системи кондиціонування одного вагону:
- Сировина та матеріали (регулятори, контактори, вимикачі, автомати та ін.) – 987 тис. грн.
- Зарплата – 72 тис. грн.
- Відрахування з зарплати – 16 тис. грн.
- Витрати на експлуатацію та утримання устаткування – 116 тис. грн.
- Загальновиробничі витрати (утримання основних засобів та амортизаційні витрати) – 339 тис. грн.
- Адміністративні витрати – 74 тис. грн.
- Прибуток – 471 тис. грн.
- ПДВ – 415 тис. грн.
Загальний чистий прибуток АТ «Дніпровагонрембуд» від контракту з УЗ складає 2,8 млн. грн. При цьому виконавець також нарахував незрозумілі витрати на утримання обладнання аж на 2,7 млн. грн. Ну і звісно ж витрати на сировину і матеріли, які дорівнюють вартості нових систем кондиціонування.
Таким чином залізниця планує переплати в понад 2 рази за ремонт старих кондиціонерів, замість того, аби придбати нові.
Позначки:АТ "Дніпровагонрембуд", ТОВ "ДВРБ-Сервіс"
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.