Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  Укрзалізниця вперше збирається замовити ремонт тепловозів «на стороні»

Укрзалізниця вперше збирається замовити ремонт тепловозів «на стороні»

ZBK 29 Серпня, 2018 НОВИНИ Коментувати

ПАТ «Українська залізниця» оголосила тендер на закупівлю послуг модернізації 5 тепловозів 2ТЕ116, очікуваною вартістю 212 млн. грн.

Єдиним діючим підприємством в Україні, яке акредитовано на проведення ремонту магістральних тепловозів є ПАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод», яке входить в структуру власності Укрзалізниці. Тож раніше УЗ не оголошували тендери на капітальний ремонт тепловозів, а проводила їх за прямими контрактами.

За минулий рік «ДТРЗ» виконав капітальний ремонт КРП (модернізація) 12 секціям тепловозів 2ТЕ116 (6 локомотивів), а також капремонт різного об’єму 44 маневрових тепловозів ЧМЕ3.

Цього року УЗ попри наявність власного ремонтного заводу вирішила замовити модернізацію 5 тепловозів 2ТЕ116 у сторонніх організацій через відкритий тендер.

При чому мова не йде про капремонт з заміною дизель-генератора та оновленням технічних параметрів, про що велися перемови з General Electric з початку року. Згідно тендерної документації після ремонту на тепловозі мають бути встановлені радянська силова установка 1А-9ДГ  з дизелем 1А-5Д49 (без можливості аналогів) та інше заводське обладнання радянської епохи.

Аукціон за вказаною процедурою мав би відбутись 11 вересня, проте наразі тендер призупинено через скаргу ТОВ «Максмед Інтернешнл» до АМКУ.

«Максмед Інтернешнл» зокрема оскаржило вимоги тендерної документації щодо необхідності надання учасником підтвердження про спроможність виконання робіт. На думку “Максмеда” така вимога порушує закон, так як до участі можуть бути допущені тільки виконавці робіт, а не посередники.

За даними скарги ТОВ «Максмед Інтернешнл» в даному тендері є представником латвійського «Даувгапилського локомотивремонтного завода». Варто зазначити, що «Максмед Інтернешнл» є одним з найодіозніших посередників і приймає участь в абсолютно різних закупівлях Укрзалізниці, а саму прокладку пов’язують з нардепом Грановським.

Таким чином Укрзалізниця може відмовитись від виконання ремонтів на власних локомотиворемонтних заводах та передати капітальні ремонти на зовнішні контракти, які за традицією  можуть «освоїти» підприємливі посередники.

Очікувана вартість ремонту одного локомотива 2ТЕ116 (2 секції) згідно тендерної документації складає 42,4 млн. грн. з подовженням терміну служби локомотива на 20 років.

При цьому загальні доходи «Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу» в минулому році за виконання капітальних ремонтів 56 секцій тепловозів для Укрзалізниці  склали 358 мільйонів гривень (з них 6 тепловозів 2ТЕ116 та 44 маневрових тепловози серії ЧМЕ3).

Отже в середньому ремонт тепловоза від “ДТРЗ” обходився в межах 7 мільйонів гривень за одну секцію.

Ціна ремонту двосекційного 2ТЕ116 в 42,4 мільйони може в кілька разів перевищувати минулорічні угоди і тому виникають додаткові сумніви щодо доцільності передачі ремонтів локомотивів на зовнішні контракти.

Нагадаємо, що раніше представник GE Девід Кокс повідомив, що ремонт старих тепловозів Укрзалізниці з заміною дизелів і основного обладнання може коштувати 50-60% від вартості нового тепловоза, що становить близько 62-75 мільйонів гривень.

Позначки:2ТЕ116, GE, модернізація
Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • УЗ переплатить Пінчуку 25 мільйонів “не помітивши” подешевшання сталі на ринку 22 Серпня, 2018
  • Кравцов заявив про скасування закупівлі підсклянників по 2 тисячі гривень за штуку 26 Липня, 2019
  • Укрзалізниця звільнила Андрія Рязанцева після появи відео, де нібито він б’є жінку 26 Травня, 2020
  • Укрзалізниця витратила 68 мільйонів на ремонт колійних машин 1 Квітня, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Залізниця переплатила в 2,5 рази за підшипники через електронний підпис 24 Жовтня, 2017
  • НАБУ взялось за компанії, які продали «Укрзалізниці» дерево з накруткою в 30% 18 Січня, 2017
  • “Неконкурентний трикутник”: Крюківський завод і “Метал-Мейк” розіграли 20 мільйонів за награною схемою 8 Серпня, 2018
  • Реформування залізниці: що там в світі… 28 Лютого, 2020
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук