«Українська залізнична швидкісна компанія» опублікувала два повідомлення про намір укласти два договори на послуги з технічного обслуговування двох електропоїздів ЕКр1 та десяти міжрегіональних пасажирських вагонів локомотивної тяги з Крюківським вагонобудівним заводом загальною сумою 8 633 872,37 грн.
У тендерних документаціях обох переговорних процедур немає нічого окрім електронного цифрового підпису. Тобто ніхто не може дізнатись який рід ТО буде виконуватись та в якій кількості.
Нагадаємо, що за висновком Торгово-промислової палати України ПАТ «КВБЗ» – підприємство з повним виробничим циклом від розробки і серійного виготовлення до постачання готової продукції замовнику з подальшим технологічним сервісом.
На підставі цього висновку філія «Українська залізнична швидкісна компанія» використовує послуги ПАТ “КВБЗ” опираючись на п. 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
При цьому принцип формування вартості таких послуг залишається невідомим.
Нагадаємо, раніше за аналогічним сценарієм Львівська залізниця замовила у ПАТ “КВБЗ” 19 ТО-2 та 5 ТО-3 для одного дизель-поїзда ДПКр-2 за 8 мільйонів гривень. Вартість одного ТО коливалася від 60 тисяч до 2,4 мільйони гривень без ПДВ.
В минулому році Укрзалізниця заплатила за обслуговування і ремонт двох електропоїздів ЕКр1 90 мільйонів гривень.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.