Відповідно проекту “Рейковий експрес”, що має з’єнати залізницю і аеропорт “Бориспіль”, в системі prozorro було оголошено два тендери на будівництво опор естакади та монтаж металевих прогонових споруд загальною сумою 112 668 377 грн. та другий на фарбування та підсилення металевих прогонових споруд очікуваною вартістю 17 023 188 грн.
Зкорема за 103 мільйони гривень планується закупити 11 опор з монолітного залізобетону класу В 35 F 200 W6.
9,7 мільйонів планується витратити на металеві прогонові споруди (8 штук – довжиною 34,2 м. та 2 штуки – довжиною 27,6 м.). На їх фарбування (нанесення трьох шарів фарби з попредньою очисткою) та підсилення передбачено майже вдвічи більше коштів – 17 мільйонів гривень. З них 10,8 мільйони на підсилення, 3,7 мільйони фарбування (антикорозійний захист) та решта на монтажні роботи.
Загальна площа фарбування вказана 6453 м2. Тобто вартість фарбування 1м2 складає 575 гривень.
Як стало відомо з facebook-сторінки Євгена Кравцова, «Укрзалізниця» отримала дозвіл на розробку проекту землеустрою 3,5 гектарів землі на території Борисполю, які необхідні для рейкового експреса сполученням між Центральним залізничним вокзалом Києва та Міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Зокрема передбачено будівництво шляхопроводу довжиною 320 метрів, на який і виділені перші 130 мільйонів.
За словами Кравцова через відведену земельну ділянку пролягатиме частина маршруту експресу від діючої залізничної колії перегону Георгія Кірпи – Бориспіль до автомобільної траси Київ – Харків.
Згідно з проектом, Укрзалізниці має бути передано шість земельних ділянок загальною площею 13 гектарів.
6 коментарів