Після того як 2 тендери на закупівлю рейкових кріплень довелося відмінити через скандал з документами посередників фірми братів Дубневичів «Корпорації КРТ» Укрзалізниця повторно оголосила закупівлю.
Мова йде про 2 тендери на закупівлю рейкових скріплень, очікуваною вартістю 290 мільйонів гривень та скріплень рейкових для кривих ділянок колії на 22 мільйони гривень.
Очікувана вартість одного комплекту скріплення для прямих ділянок колії становить 181 гривню. В комплект входять:
- Клема пружна – 2 шт;
- Прокладка підрейкова – 1 шт;
- Вкладиш ізолюючий – 2 шт.
Вартість скріплень для кривих ділянок дорожча майже вдвічі і складає 331 гривню за комплект. При цьому комплектація скріплення лише доповнюється однією позицією – втулка регульована (2 шт).
За оцінками сайту «Наші гроші» ціна в 150 гривень за дві прокладки зі склонаповненого поліаміду має явно суперечливий характер.
Також за даними «Наших грошей» раніше в технічних вимогах вказувалася зусилля скріплення по притисненню рейки до шпали не менше 25 кН, а тепер вимоги зменшені до 20 кН.
Російські залізниці з 2013 року перейшли на рейкові скріплення типу АРС, зусилля притиснення в яких рейки до шпали складає 28 кН. За оцінками РЖД застосування більш надійних скріплень АРС, порівняно з попередніми кріпленнями ЖБР-65 (із зусиллям притиснення 22 кН) скорочує витрати по обслуговуванню полотна більш як на тисячу доларів на одному кілометрі колії в рік.
Вартість скріплень АРС на російському ринку складає 296 грн. за комплект.
За даними співробітників залізниці, рейкові скріплення КПП, виробництва ТОВ «Корпорація КРТ» через недостатнє притискаюче зусилля в процесі монтажу верхньої будови колії потребують додаткової ревізії та заміни після укладання пакетів рельсо-шпальної решітки. Це потребує додаткових витрат часу та людського ресурсу. Щоправда інформація про негативні якості скріплень виробництва «Корпорації» за певних причин нібито замовчується.
Нагадаємо, що минулого року Укрзалізниця закупила рейкові скріплення у ТОВ «Експозиція», яка також поставляла кріплення виробництва ТОВ «Корпорація КРТ». При цьому УЗ погодило збільшення обсягу договору з 170,8 мільйонів гривень до 205 мільйонів. Відповідна додаткова угода була укладена 30.12.16р., якою також було продовжено термін дії договору на наступний рік.
Звіт про завершення поставки товарів було опубліковано тільки 3 травня цього року. В ньому також зазначається, що Укрзалізниця по-факту сплатила ТОВ «Експозиції» 202,8 мільйнів гривень.
При цьому залізниця в тендері дискваліфікувала учасника ТОВ «АТ Механіка» з ціною 113 мільйонів гривень.
Дані протоклу оцінки пропозицій – 2016 рік
Додаткова угода – 30.12.2016р.
Звіт про виконання договору – 03.05.2017р.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.