Центр забезпечення виробництва оголосив переможця в тендері на придбання емалі для вагонів сумою 15,2 млн. грн.
В процедурі торгів брало участь дві фірми – ТОВ “Завод нових технологій” та ТОВ “Екстра Пластік”, з пропозиціями які відрізняються рівно на 450 грн. Навіть така мала різниця не змусила учасників знизити свої ціни на етапі аукціону.
Таким чином перемогу отримало ТОВ “Завод нових технологій” (ТОВ “ЗНТ”) з економією по тендеру всього лише 0,002%.
ТОВ “ЗНТ” зареєстроване в місті Синельникове, належить ТОВ “НУП “Вінтехком” та директору підприємства Дзоз Миколі Оникійовичу.
За своє існування, з 1998 року фірма має 42 державні контракти на суму більш як 80 млн. грн. Всі без виключення контракти були підписані з філіями “Укрзалізниці”.
Конкурент по тендеру “Екстра Пластік” зареєстрований в місті Дніпро у 1997 році. Раніше жодного разу не перемагав в державних тендерах, проте до 2013 року поставляв на залізницю пакети для постільної білизни.
У даному тендері фірма “Екстра Пластік” пропонує продукцію виробництва свого ж конкурента ТОВ “ЗНТ”, що являється порушенням законодавства в частині узгоджених дій між учасниками закупівлі.
Також обидва учасники надають аналогічний лист-гарантію з однаковим вихідним номером і датою.Окрім цього ТОВ “Екстра Пластік” в підтвердження наявності досвіду поставок завантажив 4 договори, укладених в 2016-2017 роках між залізницею та ТОВ “ЗНТ”, тобто його конкурентом по тендеру.
Більше того, ТОВ “ЗНТ” завантажив скани тих же 4-х договорів, при чиому файли абсолютно ідентичні, що свідчить про те, що договори сканувалися один раз для обох учасників.
Таким чином тендерний комітет мав би відхилити пропозицію ТОВ “Електра Пластік” через невідповідність інформації про власний досвід поставок продукції, але не зробив цього.
Вартість емалей для фарбування вагонів за результатами тендеру склала від 180 до 280 грн. з ПДВ за кілограм. Затверджувач коштував від 230 до 275 грн. з ПДВ за кілограм. А грунт близько 180 грн. з ПДВ за кілограм. Такі ціни є навіть вищим багатьох автомобільних емалей.
При цьому замовник штучно обмежив конкуренцію, передбачивши, що до участі в тендері допускаються тільки ті виробники, чия лакофарбова продукція використовувалася при фарбуванні вагонів раніше або пройшла випробування протягом року на залізниці. Документом, що підтверджував факт використання фарби є лист самої Укрзалізниці.
Таким чином в тендері могли прийняти участь тільки ті фірми, які раніше “співпрацювали” з УЗ. До того ж в тендерній документації замовник визначив, що хоче придбати саме “Емаль УР-6А-109 Р1 “НіАКолор”, яка виготовляє виключно ТОВ “Завод Нових Технологій”.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.